fikk3flottesønner Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Pliis hjelp meg å finne ut om det er normalt og ha småblødninger fremdeles.....4 måneder etter innsetting.
Mille** Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 3 mnd. Hadde så regelmessige blødninger ca hver 28. dag.
hippopotamus! Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Det er normalt og blø i 3-6 mnd etter innsetting. Jeg blødde i 3, så pause i 2 uker før jeg blødde i 3 til ( de 3 siste kan være pga ketolysekuren, skal ikke skylde de på spiralen siden jeg ikke vet) Kan trøste deg med at nå merker jeg bare at jeg har mensen ved at jeg får litt blod på papiret et par dager i mnd
-Lane- Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Fikk satt inn min 20. mai, og har ikke hatt mensen siden. Men jeg har hele tiden spottet og bruker truseinnlegg hver dag. Det er veldig pes synes jeg, da jeg aldri har hatt truseinnlegg i hus før.. På den andre siden er det helt greit å ikke ha vanlig mensen. Lurer også på hvor lenge dette skal foregå..
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 Jeg spottet daglig i 6 mnd, så sjeldnere og sjeldnere de neste 6 mnd, nå har jeg nesten ikke hatt noen form for blødninger det siste året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå