Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god lammeskinnspose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

0-6 mnd

Korthåret.

Merke og butikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt og tilfører at den selvfølgelig bør kunne brukes lenger enn 6 mnd ;-)

....og så lurer jeg på hva en slik pose koster.

Ser at den på nøstebarn koster ca 2500,-

Skrevet

Må hele posen være lammeskinn? Hvis ikke, anbefaler jeg Odenwalder Lammy - den har (avtagbart) lammeskinn i ryggen og dun på resten, noe som gjør at den føyer seg veldig godt etter kroppen, og ikke tar så stor plass - jeg er storfornøyd i alle fall (og så er den på "tilbud" på barnas hus for tiden). Husker ikke hva den koster på tilbud, men jeg gav rundt 2500 for den for 4 år siden.

Hvis du vil ha ren lammeskinnspose så bidrar jeg i alle fall med et dytt :o)

Skrevet

Det er mamma som spanderer sinnpose og jeg tror nok hun sikter til ren lammeskinnspose. Men takk for dyttet ;-)

Skrevet

Kan anbefale Simo sin på det varmeste! Den har fantastisk flott skinn, er vindtett og vanntett, og kan glides helt opp på begge sider.

Den er lang (104 cm) og kan brukes hele perioden barnet sover i vogn.

Det er ingen poser som er så varme som denne heller. Har godt sammenlignings grunnlag, da jeg jobber i bhg på småbarn:)

(ingen poser som er så fine som denne heller, spes den i svart:)

Skrevet

Jeg har hatt simo sin. Var grei, men skinnet krympet da jeg vasket den i maskin på ullprogram. Har kunnet gjøre det med andre skinn.

Nå har jeg nøstebarnet sitt og kunne ikke vært mer fornøyd. På grunn av lanolin innholdet, trenger man ikke vaske den. Kun riste og lufte den godt iblandt. Den har også slått de andre i senk på flere tester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...