cmadelen<3Angelica<3 Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 I morgen blir jeg satt igang:) Gruer og gleder meg samtidig. Gleder meg til å møte den lille som ligger i magen,men gruer meg no vannvittig til fødselen:S Har sykehus skrekk i tilegg:S Men men! Krysser fingrene for att jeg overlever:P Noen her med erfaring med å bli satt igang? og hva som skjer?
<3A&A<3 Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Jeg ble satt i gang med første min... Kom inn tidlig på morningen,fikk et rom som jeg skulle være på,de startet med drypp for å starte riene,så kom jeg litt igang,men det avtok etter en stund-så stakk de hull på vannet mitt... Og det hjalp-fikk etterhvert bedre rier -og litt mer vondt. Så jeg fikk epidural,og slappet av noen timer,før riene kom skikkelig i gang.. Og etter noen timer igjen etter det var dattern min født,verdens beste følelse:) Tok litt tid med meg,men det var nok siden riene ikke kom ortlig i gang først,og hun var litt større enn vanlig i hodet... Lykke til i morgen,så spennende:) Det går så fint,og det er verdt alt slit da du får lille gull i armene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå