veldig fødeklar Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Er 20+5 i dag og var en tur på butikken i ettermiddag. Da fikk jeg for første gang spørsmålet; hvor lenge har du igjen da?? Syns det var litt vel tidlig å få den kommentarer, er jo bare så vidt halvveis.. Men det er vel bare å venne seg til det.
Gjest eelis+guttespire *høygravid* Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Hehehe, da kan du jo glede deg til "Oiii, du kan umulig ha mange dagene igjen?!" i uke 32 ;-)) Oldemødrene til mitt tantebarn holdte på å ramle av stolen da jeg fortalte at jeg hadde to måneder igjen!
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 He he, jeg er 20+5 i dag og fikk det spørsmålet for halvannen uke siden. Ble veldig overrasket selv, for sååå stor er jeg da ikke. Han som spurte ble nok litt flau da jeg sa at jeg snart var halvveis...
The Bad Gal Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 De har jeg også fått, for leeeenge siden! Er andregangs, så magen kom fortere nå enn sist, samt at den er litt større. Er i uke 23.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå