OsloMor Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Synes han er så sjarmerende og positiv, han er virkelig seg sjøl:-). Skikkelig trivelig både han og Marianne Aulie! (Tande P, er jeg litt mer lunken til) Hilsen Frk.Entusiasme alias
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Positive mennesker alle sammen, det skal de ha ;o) selvom jeg syns Aune er en smule spesiell , hehe ;o)
mamman til to gutter Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Jeg syns alt blir så krampeaktig koselig jeg. Mulig det er sånn de er, men jeg tror jeg hadde blitt gal av å skulle spise middag med dem fire dager på rad:-) Jeg hadde mer sansen for de som var med første uka.
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Første uka tror jeg jeg gikk glipp av , men andre uka med maurstad og co var stilfull ;o) forrige uke var også fin.
cherry coke Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 Jaaa...heheh..hva skal man si..Nei, tror ikke jeg sier noe;-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. september 2009 #7 Skrevet 10. september 2009 Jeg var så heldig (?) å få en kveld med begge de to og jeg syns han er litt kul jeg da. Spesiell, ja, men ikke fæl. Tror riktignok ikke jeg hadde takla noe mer "intimt" enn det arrangementet vi var på riktignok, hehe...
OsloMor Skrevet 10. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2009 Synes han er litt småsexy jeg. Og rusa? Ærlig talt de er på middag og drikker champis og vin, tror bare han er sånn. Elsker sånne positive folk, balanserer så bra med meg selv synes jeg, he-he;)
chill+enda en til Skrevet 10. september 2009 #9 Skrevet 10. september 2009 Jeg må si at jeg har fått et mer positivt inntrykk av både Aune og Marianne under disse middagene :-)
OsloMor Skrevet 10. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 10. september 2009 Ja, ikke sant chill! Akkurat hva jeg mener også!
Gjest Skrevet 10. september 2009 #11 Skrevet 10. september 2009 Jeg skulle ønske jeg kunne drikke meg full med Aune og le av latteren hans hele kvelden. Den er jo hysterisk morsom!! Han er jo så meget spes da.. Tande P er bare ekkel.
OsloMor Skrevet 10. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 10. september 2009 Tandys er skikkelig klein ja, herregud. Aune er dødsmorsom og ganske søt (selv om jeg normalt sett ikke tiltrekkes av menn med langt hår;)
cherry coke Skrevet 10. september 2009 #13 Skrevet 10. september 2009 Jeg syntes han var sexy før, men fikk litt avsmak etter et intervju jeg så med han. Positiv er han og en livsnyter=) Hun kunstnerdama har jeg overhodet ikke sansen for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå