Gå til innhold

Hei, jeg heter Lars

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ikke dere andre også ta partiledertesten til Aftenposten så Lars får noen å leke med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg heter Kristin Halvorsen :D

Skrevet

Jens her. Jeg kan godt leke med deg. Jeg kan være indignert og riste på hodet mens jeg snakker. Hva kan du?

Skrevet

men det er jo jeg som er Jens, det sa testen. Jeg er kjekk:)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Lars hold nesten Siv i hånden, men det blir leik med ERNA.

Skrevet

siklerotte du er dypt savnet! hvor i alverden har du blitt av? ser deg aldri på msn mer heller.

men jeg er veldig glad for at du dukket opp her :) går alt bra?

Skrevet

Mitt navn er Erna, og jeg leker ikke, for jeg er kjedelig og seriøs.

Skrevet

Ja nå kan dere gjette hvem jeg ble:o)

Skrevet

ble du jensemann? :D

Skrevet

Lars BLE nesten Siv. Men det får jeg se på som en fordel og et bevis på at jeg er et menneske i utvikling - forrige gang ble det Siv med god margin.

Forøvrig tror jeg at Erna og Lars kan ha det morsomt på fest, men at Lars drikker mest. Dessuten er Erna søt.

Skrevet

Du får ikke være indignert på min fest. Men du kan være kasserer i klubben vår, for du er den eneste som ikke vil rappe av gryna og kjøpe tyggis i stedet.

Skrevet

Jeg er også Jens. Jeg som ville være Barrack. Eller Elisabeth. Den 1. Føkk Jens og disse norske, her finnes det masse store og morsomme ledere å ta av.

Skrevet

Mange fine i Spania og, bl.a José Luis som drar til Russland for å knulle. Som han sa.

Skrevet

Det hadde aldri Jens sagt. Men Per Sandberg derimot. Men han får ikke knulle i Russland engang.

Skrevet

var det da han sa follar i stedetfor apoyar?

så lenge ingen blir aznar så er det greit...

Ellers så ble jeg Siv både i VG, Dagbladet og Aftenposten, men jeg forhåndsstemte på Jensegutt jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...