Gå til innhold

ang. voksipose..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta her er straks 1 år, og på barnehagen har de hengt opp lapper om at det nærmer seg høst og at barna trenger voksiposer i vognene.

Vi brukte lammeskinnspose til jenta da hun var mindre, og har egentlig aldri sett behovet for en voksipose. Nå har hun vokst ut av lammeskinnsposen, så jeg lurer på om vi må kjøpe en voksipose til henne.. Er dette nødvendig eller greier det seg med et pledd liksom...?

Hvor mye koster en slik pose?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen kan jo tvinge deg til å kjøpe akuratt en voksipose da!

men jeg hadde kjøpt en skikkelig vinterpose til henne, det hadde jeg gjort. Jenta mi har en voksi classic og en Odenwalder dunpose. Vokisen koster ca 2000,- og den andre finner du ofte på tilbud til 1500,-. Siden hun nå er så stor hadde jeg kjøpt Odenwalder posen pga den er størst.

Skrevet

Ville gått for innkjøp av voksipose.. Uten tvil..

Jeg er mamma til 4.. Og voksipose har jeg brukt til de 3 største og kommer til å bruke samme posen til minstemann..

Du tror ikke det blir litt vel kaldt å ligge ute på vinteren med bare et pledd..?

Voskipose koster i overkant 2000,- på butikken..

Men, ta en titt på finn.no og se der.. Der kan du finne mange gode varp helt ned til noen 100 lapper.. Kjøper du brukt så vasker du trekket og og får dyna til rens..

Skrevet

Anbefaler deg å kjøpe en vinterpose. Det blir både lunere og varmere når kulda setter inn.

Jeg har Odenwälder Babynest til mine og er kjempefornøyd. Holder barna gode og varme selv på de kaldeste vinterdagene.

Klart, barnehagen kan ikke tvinge deg, men et teppe blir uansett for lite. Om du skal ha noe annet bør du i hvertfall ha lammeskinn (og kanskje en form for liggeunderlag) og en skikkelig, varm dyne. Husk at de ligger ute i mange minusgrader (ned til 10- ).

Skrevet

Voksiposer er dyre, men kjempedeilige! Gode, varme og lune pluss lette å lufte litt på varmere dager.. Men du finner lett en på finn.no til noen hundrelapper(bladde kjapt gjennom og så bla en svart en til 400). Du trenger den sikkert denne vinteren pluss en vinter til hvis jenta di sover ute. Lykke til!

Skrevet

Vi har kjøpt voksi urban og den er en av de aller største posene. Jeg har alltid vært helt sikker på at jeg aldri skulle ha en voksipose, rett og slett fordi "alle må" ha det og jeg er helt overbevist om at mange andre poser duger minst like bra. Vi er veldig fornøyd med den posen og eneste grunnen til at jeg angrer på valget, er at jeg i ettertid har funnet ut at det er samme pose som de selger på Barbevognhuset Rudo til en brøkdel av prisen, bare at den har et annet navn. Den posen vant testen som var i både Foreldre og Barn og TV2 i fjor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...