togutter Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Har arva ei vogn av broren min, men den er brukt til 3 barn.. trodde jeg skulle greie meg med den, men den er litt slitt og tung så tenker nå å kjøpe ny.. Var å så på barnas hus idag, tfk joggster vogna syntes jeg så god ut. Er det noen som har noen formeninger om den? Eneste jeg syns var dumt med den kanskje, var at når man bruker sportsdelen så ligger lillegull fra deg, ikke mot deg...
Underveis --> Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Har Joggster Twist, og er veldig fornøyd med den (ikke at jeg har hatt noen andre ;-). Solid vogn, som er lett å trille (så lenge man husker å pumpe luft i hjulene... *kremt*). Bag'en er en av de største på markedet, men med lang baby, så byttet jeg til sportsdelen allerede før han var 5 mnd. Han skled nedover i fotenden siden den heller ørlitt den veien. Stortrives i sportsdelen og ligger nesten helt flatt der. Ser godt og den er romslig og virker god å ligge på underlaget. Ble plutselig veldig populært å ligge der, motfor i bag'en, der han ikke så stort. Har ikke noe problemer med at den vender fra meg, da det er et vindu i kalesjen som gjør at jeg lett kan holde øye med ham. Er også liten sammenslått, og lett å klappe sammen. Om det skulle være noe, så er kurven under vanskelig å komme til når barnet ligger, men jeg har kjøpt handlekroker på håndtaket som uansett er bedre å bruke. Er også genialt med håndbrems og skivebremser!
2nj♥ Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Ja, har brukt den til 2 barn og er veldig godt fornøyd. Den er kjempegod å trille på alle underlag, og en racer på snø (hadde en forferdelig snøvinter med førstemann).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå