Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 min sønn er akkurat blitt 10 mnd. skal jeg da bruke NAN 3, eller skal jeg fortsette med NAN2? for på pakken til NAN3 virker det som det er mer et måltid enn melk ved siden av maten. min sønn drikker ca 120-150ml til hvert måltid pluss at han får vann mellom måltidene. altså melk ca 4-5 ganger om dagen, men på pakken til NAN3 er det anbefalt bare 3 ganger daglig. riktig nok 210 ml til hvert måltid da men...... NAN3 heter ikke morsmelkerstatning heller.... tuuusen takk for alle svar! :)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Min ble 10 mndr just å jeg har begynt med nan3. Gir så mye mengde som jeg har gitt med nan2.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Når barnet er 10 mnd kan de få vanlig ku melk..... lett melk h melk eller hva dere måtte ønske å gi.... det sa nå hvertfall min helsesøster. men det er vell noe med om du har ammet litt av tiden eller ikke.
Solskinnsjenta Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Ren kumelk anbefales ikke før fylte 1 år... Fra 10 mndrs alder kan man gi syrnede melkeprodukter som yoghurt, biola o.l. man kan også bruke litt kumelk i matlaging. Dette er hentet fra helsedirektoratets anbefalinger i heftet mat for spedbarn. mme kan trygt brukes som drikke også etter fylte 1 år.
Gjest Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 jeg begynte aldri på NAN3.. har aldri hørt om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå