Gå til innhold

Dere som elsker jobben deres, hva jobber dere med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig i tenkeboksen nå om dagen med tanke på hva det er jeg vil jobbe med fremover. Har bachelor i markedsføring, men det vil jeg ikke jobbe med og det har jeg aldri jobbet med. Har jobbet som kontormedarbeider, men har blitt arbeidsledig nå. Er kun i et lite vikariat som varer i noen uker til nå. Synes kontorjobbene jeg har hatt har vært helt alright, men jeg vil så gjerne jobbe med noe som gir meg litt mer..

Har lyst til å prøve noe helt annet, og å jobbe med mennesker/barn. Tenker også på å sette med på skolebenken igjen, men får aldri bestemt meg. Tenker på barnevernspedagog eller førskolelærer. Har også lenge tenkt på sykepleier, men jeg har problemer med ryggen så det er nok ikke særlig aktuelt for meg...

I tillegg ønsker jeg ikke å jobbe mer enn 60% heller. Vi har også planer om et barn til etterhvert, så det blir mange år til jeg vil jobbe fullt.

Derfor lurer jeg på hva dere jobber med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lærer. Vært på ungdomsskole så langt, men drømmen er å gå over til vgs etterhvert :-)

Skrevet

Jurist i staten! Stortrives virkelig!!!

Skrevet

Jeg er sykepleier.

Ryggebn kan du trene opp og det er ikke MYE tunge løft hvis man velger riktig arbeidssted.

Som regel har man også gode hjelpemidler og hvis man er flink og tar seg tid kan man gjøre mye riktig ved forflytrningsteknikk.

Jeg jobber med dialyse!

Stortrives!

Skrevet

Jeg er salgskonsulent i et forlag, og stortrives! Det er et utrolig godt miljø på jobben, jeg har verdens beste kolleger! I tillegg er bokbransjen spennende, og jeg får treffe mange interessante og dyktige mennesker. Det er i grunn deilig å være tilbake i jobb! :)

Skrevet

Jeg er leder på en skjemet sykehjemsavdeling. Elsker jobben min. Har skoliose (skjev rygg), og det går helt fint i den jobben jeg har nå som sykepleier. Jobber i 81 % stilling forresten. :o)

Lykke til!

Skrevet

Sykepleier her også!:) Stortrives i jobben min, og kan ikke tenke meg noen annen jobb!!:) Jobber i hjemmesykepleien og klart vi har pasienter som er tunge, men vi har så fryktelig gode hjelpemidler, så det har aldri vært noe problem!

Skrevet

Flyvertinne, men sluttet da jeg fikk barn, jeg eeeelsket jobben og livsstilen...men passet veldig dårlig til en småbarnsfamilie :-(

Nå jobber jeg med vin, gøy det også!

Skrevet

Jurist i staten. Trives kjempegodt, elsker jobben min! :)

Skrevet

Elsker er vel å ta litt i, siden jeg har et par ting i yrket mitt jeg kunne vært foruten, men likevel vil jeg si at jeg stortrives som lærer!

Skrevet

jeg er Velferdsfag student og trives veldig. det er et super interesangt studie.

Skrevet

jeg er miljøarbeider, og jobber med psykisk utviklingshemmede. Syns det er kjempemoro, gleder meg til hver vakt, men blir litt lei av manges uvitenhet om jobben min.

Skrevet

Sykepleier her, jobber på akuttmottak for barn. Eeeeeelsker jobben min. Ingen fare for særlig tunge løft heller;)

Skrevet

Holder på med doktorgraden min i psykologi og kunne ikke hatt en bedre jobb:) Jeg får gjøre det jeg liker aller best: lese spennende litteratur, skrive masse og lære meg hvordan en forsker jobber. En kjempebonus er at jeg har en veldig fleksibel hverdag, kan jobbe litt hjemme eller sitte litt på kvelden om morgenen blir sen pga bhg osv, og også at jeg har et fantastisk hyggelig arbeidsmiljø med mange med samme bakgrunn som meg.

Skrevet

Utdannet økonom og eksportmarkedsfører, men jobber for tiden innen kvalitetskontroll og -sikring i oljebransjen - er kjempefornøyd med jobben min, og gleder meg hver morgen til å dra på jobb :o)

Skrevet

førskolelærer :) trives veldig godt

Skrevet

Assistent i bhg, men skal ta førskolelærer utdannelse om et år (begynne da)

Skrevet

Er intensivsykepleier...

Trivdes som sykepleier, men da jobber man ofte på poster med veldig underbemanning. På intensivavdelingen har vi bedre bemanning og da har vi mulighet til å gjøre jobben vår... Stortrives! :o)

Skrevet

Expeditør i ett privat kjøttnedskjæringsfirma...

Det er en mannsdominert bedrift med mye tunge løft og sjauing. Men så utrolig moro da.. Hehe.. Nå syns dere sikkert jeg er rar men.

Sammensveisina av gjengen på jobben er helt utrolig. Selvfølgelig er det uenigheter her og der, men ingen store greier.

Har ingen utdannelse innen dette. Men er jo fort gjort å lære noe nytt:)

Skrevet

Jobber som ass lønningsansvarlig i statlig høgskole.

Har ikke vært der så veldig lenge men så langt synes jeg det er helt supert! Det som alle andre jobber har selvfølgelig sine baksider, synea Staten er veldig komplisert i forhold til privat, mye å forholde seg til å alltid nye regler, lover, rundskriv osv.

Men som sagt, supert.

Jeg har forresten utdannelse innen markedsføring jeg også, men litt annet i tillegg:)

Skrevet

Jobber som dagligleder i to klesbutikker i samme kjede. Stortrives med flotte ansatte og godt miljø i bedriften:)

Vurderer å ta lærerutdanning når vi er ferdig med barn,men får se om vi har råd til student-tilværelsen med det første.

Skrevet

Jeg studerer grafisk design, og jeg kjenner virkelig at dette er noe jeg kommer til å stortrives med!

Jeg er ferdig til sommerne og har planer om å starte for meg selv, hvis ikke den ultimate drømmejobben dukker opp:-)

Skrevet

Jeg jobber som assistent i hjemmesykepleien,og har gjort det i seks år nå.Og jeg elsker det:-)Holder på med skole nå da,har tenkt å bli sykepleier.For lønnen er ikke den beste,ikke at jeg blir rik som sykepleier,men det er dette jeg vil jobbe med,så da får jeg klare meg med litt mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...