Gå til innhold

Fullmåne 4.oktober:-)


Little.miss.sunshine&Adrian

Anbefalte innlegg

Blir artig å se om det stemmer at det har innvirkning;-) Se hvor mange som føder nærmere den datoen enn termindatoen! Bare et nytt tidsfordriv i disse ventedager... Har selv termin 8. oktober, så 4. oktober funker heeeeelt greit for meg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så ufattelig lei nå, at jeg håper hun kommer et par uker tidligere enn termin 15. oktober. Så hvis fullmånen kan hjelpe, så be my guest!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he.. Artsibelly du må nok ta den et-par- tre turer til jordmor Mille på Familieklinikken.. Her er det nedpress så det holder og mest sannsynnlig at hodet har festet seg etter gårsdagens nåler :) Klarer ikke å gå uten å vagge jeg i dag...

 

Vi savnet deg forresten på Café M i kveld... Nytt treff om 2 uker, onsdag 23. Samme tid, samme sted.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "velger" å være overtroisk når det gjelder den...ler, og håper som deg at det skjer noe rundt de tider! Jeg er så klar, såååååå klar! Magen er så sprengt og ufampete nå, må si jeg teller dager;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

....ler, ja, pingvin var beskrivende for hvordan det føles om dagen! Bare beina som beveger seg her også nå, vagg vagg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve gangen min har ikke endret seg betydelig... (knis), men føler jeg har fått så mye vann i føttene at det plasker når jeg går. Har måttet ta av meg forlovelsesringen av frykt for at den skal bli sittende fast.. Hadde ingenting av dette når jeg gikk med gutten min i magen, tydeligvis annerledes med jente for min del..

 

Utrolig ulekkert, glad jeg snart kan si meg ferdig! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...