Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 I går ble den funnet frem og dermed brukt i dag. Jenta vår er litt kald av seg så hun må ha det veldig varmt for å sove ut i vogn. Fikk noen rare blikk siden vogna er fyllt med en kjempediger voksipose. hehe men så lenge jenta vår sover godt så er det greit:) Før hu begynte å sove i den så måtte jeg ha på body, strømpebukse, ulldress og lue, strikka ullteppe, dyne og så et pledd over der. hehe Men er det bare meg som har dratt den frem så tidlig?
Ksenia & Anjem Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Her har ikke vinterposen kommet frem nei,
3småtroll♥ Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Eneste jeg har hørt om hvertfall;) Her er lille knott veeeeeeldig varm av seg så voksiposen blir nok liggende en goooood stund til ja! Men barn er jo forskjellige av seg akkurat som oss voksne;_)
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Det har vært 22 grader i hele dag, så nei
Maia&Mathias <3 Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 Jeg har ihvertfall kjøpt voksipose idag, så den ligger i skapet! Men kommer nok ikke til å bruke den enda tror jeg... Men var faktisk bare 5 grader her i Kristiansand idag morges så hvis dette fortsetter så er det sikkert ikke så lenge til den blir tatt i bruk!
Gjest Skrevet 10. september 2009 #6 Skrevet 10. september 2009 Her var det 6 grader på morgenkvisten, og 21 grader og sol midt på dagen, men så sover jo gullet bare midt på dagen når det er varmt.. enn så lenge. Har fleece pose nå. Men når det blir skikkelig høst og surt må vi jo ta frem posen.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 10. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2009 Her var det 4 grader på gardermoen. Så da var det godt å ha den i vogna når hun skulle sove ute. Og de siste dagene har det blåst så jævlig her så da blir det litt kaldere så da var det tydeligvis på tide å ta den frem:) Bra at unger er forskjellige..
~~~~<3 Skrevet 10. september 2009 #8 Skrevet 10. september 2009 voksiposen kom i bruk for 2 uker siden;)
Bolla:) Skrevet 10. september 2009 #9 Skrevet 10. september 2009 folk går ute i bar overkropp og spille strandvolley her så nei den skal nok henge en stund til
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. september 2009 #10 Skrevet 10. september 2009 Ikke voksi for det har jeg ikke, men dunposen har vært fremme i et par uker. Det er fortsatt forholdsvis varmt på gradestokken, men sur vind, og så syns jeg det er greit å slippe å kle på og av når vi går ut og inn (han sovner feks når vi følger storesøs til bhg, og siden det har vært mye bråk utendørs pga håndverkere har jeg måtte ta ham inn for å sove ferdig, bretter da bare til side posen). Så jeg lar heller glidelåsen være nede om det er varmt, og så slipper jeg å ha yttertøy på ham når han ligger der )
Zitro Skrevet 10. september 2009 #11 Skrevet 10. september 2009 Ja, håper på drøye den en stund til. Var 23+ på dagen her i dag, men bare 7+ kl 06.30 da, men da sover jo ikke lillemor ute heller :-)
togutter Skrevet 10. september 2009 #12 Skrevet 10. september 2009 den er tatt i bruk ja.. her er det sykt kaldt! Jeg triller med lue og votter også..;-)
Gjest amandine Skrevet 10. september 2009 #13 Skrevet 10. september 2009 Brukt den en god stund dessverre...men Knøttet ligger i bare bleie genser og lue, da;) Han elsker nakne tær;))
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 10. september 2009 Forfatter #14 Skrevet 10. september 2009 deilig å slippe å kle på de men bare legge de nedi posen i vogna:) Hun ligger bare med body og strømpebukse nedi den og sover såå godt:)
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 10. september 2009 #15 Skrevet 10. september 2009 Niks, den ligger godt nedpakket i boden enda ja, og blir der lenge enda! Hva i all verden skal dere ha på barna til vinteren da, hvis dere bruker voksiposer, ulltepper, dyner og ulldresser allerede nå da??? Bare spør... Lillegutt ligger på lammeskinn med bare tynn lue, body, bukser og sokker han, og er nesten svett da jeg tar ham opp igjen... Men så går jeg i bare kortarma selv enda også da... Selv om det har blåst sinnsykt noen dager nå...
ALIICE Skrevet 10. september 2009 #16 Skrevet 10. september 2009 Lurer også på hva de skal ha på barna når det er -8 ute.....
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 10. september 2009 Forfatter #17 Skrevet 10. september 2009 Jeg tar ikke på noe dress når hun ligger nedi voksiposen. Men man slipper det styret med dyne og to pledd osv. Mye bedre det enn å kle på hu masse tøy og ikke kan røre seg. Noen barn er kalde av seg, andre ikke. Her må vi kle på henne godt. Alle barn er forskjellige. Et vennepar av meg måtte bruke strømpebukse på jenta si gjennom hele sommeren utenom de 2-3 ukene når det var så varmt. En får bare kle på eller ikke så lenge barna er fornøyd. Jeg vil ikke ha en kald baby iallfall.
Emil & Røra Skrevet 10. september 2009 #18 Skrevet 10. september 2009 Ikke kok barnet da! Husk at selv om mor er frossen er ikke nødvendigvis barnet det. Hvordan ser du at hun fryser? Skjelver hun ? Voksiposen vår har bare blitt brukt i desember/januar/februar..... Barn "sover godt" når de er varme og gode, men grunnen kan også være at hun sover fordi hun er søløv og overopphetet.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 10. september 2009 Forfatter #19 Skrevet 10. september 2009 koker nei. hehe leser dere gjennom hva jeg skriver i det hele tatt eller? hun hylgriner når hun er kald og jeg kjenner hun såpass godt at jeg veit nok når hun koker. hehe så det trenger du ikke å tenke på nei. kler på henne så hun blir passe varm som sagt: ALLE BARN ER FORSKJELLIG. og det er voksne også.
Emil & Røra Skrevet 10. september 2009 #20 Skrevet 10. september 2009 Ja jeg leser at du bruker voksipose i september og bor på østlandet. Her i Oslo har barna gått barbeint i barnehagen i dag. Uavhengig av hvor mye du har på barnet nedi vognen synes jeg det er voldsomt. Men du kjenner barnet ditt best =)
-Lane- Skrevet 10. september 2009 #21 Skrevet 10. september 2009 Jeg har et "varmt" barn, men i helga som kommer skal voksiposen få komme i vogna. Det er kommet ønske om det fra barnehagen, og jeg synes det er like greit. Da kan hun sove i bare body og strømpis. Dessuten bor jeg i det kalde nord hvor vi desverre ikke har 20 grader lengre
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 10. september 2009 Forfatter #22 Skrevet 10. september 2009 ja men voksipose er ikke så voldsomt hvis hun ligger bare i body og strømpebukse. Man knyter den jo ikke så den blir helt tett. Fælt hva folk skal henge seg opp i altså. hehe Du vet ikke engang hvor gammel jenta mi er og når jeg har brukt den om dagen. så du trenger ikke å bekymre deg men å latt barna mine gått barbeint nå hadde ikke jeg gjort da men:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. september 2009 #23 Skrevet 10. september 2009 Her er det 22 grader i skyggen om dagen, så litt tidlig for voksiposen ja:-)
Emil & Røra Skrevet 10. september 2009 #24 Skrevet 10. september 2009 Men ikke så sint da, du spurte jo! Overoppheting er en faktor relatert til krybbedød. Derfor ville jeg bare forsikre meg om at hun ikke er for varm. Men som du sa så blir hun ikke det og da er det jo ikke noe farlig. Det du beskriver lå sønnen min i på vinteren når det var et par varmegrader. Men som du selv sa; barn er forskjellige. At du ikke ville latt barn gå barbeint nå det har jeg skjønt for lenge siden =)
Joikaboll@ Skrevet 10. september 2009 #25 Skrevet 10. september 2009 Nei, her er det lenge til det kommer fram noe vinterpose, bruker fortsatt sandaler, stuttbukse og kortermet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå