mamma til tre nydelige jenter Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 kan jeg ha 4 dager med perm i en uke å mannen min tar 1dag... å kan jeg ha ulønna perm den dagen mannen er hjemme? får jeg da evt en dag "tilgode"? har jo et alternativ å bruke ferien også siden jeg får i januar som fyll masse de dagene far er hjemme
Tweak Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Vi har også tenkt å ha en pappadag i uka der jeg tar ulønnet perm. Jeg får utbetalt mindre penger, men får bli hjemme lenger, siden totalt antall permisjonsuker er det samme. Sånn som jeg har tenkt så tar jeg ut ferie, men far tar pappadagen de ukene jeg har ferie også. Ferien tar jeg den måneden jeg får utbetalt feriepenger. Han tar sin ferie når vi skal på tur og sånn. Har tenkt meg en tur på nav-kontoret og sette opp en permisjonsplan der slik at det blir riktig. :-)
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 10. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2009 tusen takk for svar tweak jeg får ordne meg en time skal ta en telefon i mårra og avtale time. jeg vil være lenge lengst mulig har ikke lyst å sende en baby under 1 år i bhg. å hvis jeg ikke får plass i bhg så kommer jo kontantstøtta etter barnet er året :
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Høres ut som en bra plan å kontakte NAV for å finne en løsning som passer for dere. Tror nok du må velge mellom ulønnet perm eller bruke ferie de dagene pappa er hjemme.. om du ikke vil jobbe de dagene da..
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 Høres jo litt trivelig ut å ha en pappadag da! Kunne kanskje tenkt oss det vi også, men hvor lenge forlenger det mammas permisjon, hvis hun har hele den fellese permisjonsdelen? Noen som har funnet ut det?
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 10. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2009 må jo bli ti uker ca? siden far har 10 uker pappa perm å du er hjemme i ulønna perm eller jobber eller har ferie den dagen han har permisjon... vil tro d men skal finne ut det på nav så kan jeg slenge inn et innlegg her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå