Gå til innhold

flere med "sterkt" barn i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

for tiden så sparker lillegutt så hardt at jeg får skikkelig vondt. blir nesten kvalm. virker som han dytter den ene foten alt han klarer ut mot magen min. er 27 uker idag, og trodde ikke at de var så sterke, såpass tidlig... flere som opplever dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en sånn en jeg også... Og han er i full fart omtrent hver gang jeg sitter stille;) Akkurat nå kjennes det ut som han prøver å grave seg lenger og lenger nedover og ut;) Og når han først sparker utover i magen både synes og kjennes det godt utenpå magen. Jeg er 25+4 idag, så jeg lurer på hvordan dette kommer til å bli etter hvert;)

Skrevet

Blir nok en fotballspiller han her også ja.. Er 25+2 og overrasket over hvor mye jeg kjenner han! Sparker veldig mye nedover, og er ofte veldig ubehagelig! men hvis han er veldig aktiv, har jeg oppdaget at det hjelper å sette seg ned å stryke på magen og snakke litt med han! Da roer han seg ofte ned litt, ihvertfall i noen minutter :-)

Skrevet

Jeg har ingen sterk baby i magen, men jeg er kortere på vei en dere. Jeg er 22 uker på vei.

Jeg kjenner den litt, men med svake dunk. Kjenner den ikke hele tiden og det kan være lange stunder uten at jeg kjenner noe. Regner med at det tar seg opp.

Er egentlig ikke bekymret, da jeg vet at det kan være litt tidlig å kjenne den lille hver dag.

Skrevet

Jeg har også en aktiv liten krabat i magen. Hun sparker hele døgnet, og det er til tider så vondt at jeg blir kvalm. Spesielt når hun sparker så langt ned at det kjennes ut som det er i underlivet. Blir spennende å se om de blir like aktive når de kommer ut :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...