g09g11&?13 Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Har nesten bestemt oss for å kalle gutten for Alvin Leander, men det virker som om de fleste skvetter litt til når vi nevner det:( trenger noen tilbake meldinger, vil jo at han skal like navnet og ikke bli mobbet e.l.. hva synes dere?
Tnica Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Vel, siden du ber om tilbakemelding; Alvin Lenader høres litt pretansiøst ut.
fått nr 2 <3 Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Syns det er fint jeg Vår skal hete Leon Alexander, eneste personen som hittil har reagert på det er sønnen og min mor, alle de andre synes navnet er fint. Alvin Leander er kjempe søtt
snuffe Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Ikke min smak, men jeg tror sjelden navn er grunn til mobbing.
Kassie Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 Barn som har vanlige norske navn kan også bli mobbet. Hvis noen vil mobbe så finner de en grunn uansett, syns ikke det skal stoppe dere om dere liker navnet. Her har storebror fått bestemme at lillebror skal hete Caspian, jeg falt for navnet med engang. Har fått mange reaksjoner både positivt og negativt, men når folk får bli vant til det så liker de det. Gi folk litt tid så blir det bedre.
kaffeplante Skrevet 10. september 2009 #6 Skrevet 10. september 2009 Leander alene som navn er kjempefint....alvin synes ikke jeg noe om;)
g09g11&?13 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2009 takker for tilbakemeldinger:) er kansje litt uvanlig navn ja, men ord som pretansiøst blei litt for uvanlig her:p jeg har nok sikkert litt dårligt ordforråd, eller? det er jo ikke sikkert navnet passer han i det hele tatt, kansje det blir en liten Bertheus i stede:p man vet jo aldri:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå