Poteto Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 har nå meldt meg inn, men kommer ikke på noen på jobben som kan være på "lag" med meg med å gå til paris. noen her som vil kansje?
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Jeg kan gjerne være på lag med deg som jeg nevnte tidligere så trenger jeg selv noen å "gå" med men jeg melder meg ikke inn før rundt den 20.
Poteto Skrevet 10. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2009 så kjekt! kan godt begynne den 20. men meldte meg inn i dag å har skreve det eg har gjort i dag. men kan godt vente til 20 sept.
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 trodde ikke den konk. begynte før 21. sept....??
Poteto Skrevet 10. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2009 veit ikkje eg? eg registrerte en spinningtime. då kom da opp at eg hadde gått 7 km. finner det ingen plass heller eg?
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 10. september 2009 #6 Skrevet 10. september 2009 men ser nå at de har endret oppsettet for innmeldingen, at man må registrere bedriften man er ansatt i?? da kommer vi vel ikke på samme laget uansett...??
Poteto Skrevet 10. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2009 eg skreiv ikke noe bedrift i innmeldingen.
Lene~mor til tre Skrevet 10. september 2009 #8 Skrevet 10. september 2009 Ikke alle som begynner til en fast dato tror jeg, er ikke helt sikker. Den med å gå til københavn begynner 21 september, men kan jo hende de andre ikke har noen fast dag de begynner?
Poteto Skrevet 10. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 10. september 2009 eg skjønner ingenting eg. ender vell bare med at eg gjør det selv. men eg endret kart, frå paris til amsterdam, det står ingenting om startdato eller noe. uoversiktig side.
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 10. september 2009 #10 Skrevet 10. september 2009 la inn et 3 dagers prøvemedlemsskap nå, og ser man kan gå køben-paris uten lag... Men at man kan legge til venner og gå mot hverandre som en konkurranse oss i mellom i stedet. Er jo en grei motivasjon bare det Syns den nye greien var veldig ok Er jo knall at man kan følge hverandre slik. Jeg hiver inn et fullt medlemskap som sagt rundt den 20. så da kan vi starte og gå mot hverandre Ser man kan nullstille kartet når som helst så det er jo null problem
Lene~mor til tre Skrevet 10. september 2009 #11 Skrevet 10. september 2009 Står at man må melde seg på senest 16 september for å være med å gå til københavn , da man skal rekke å få skritt telleren i posten før konkuransen begynner den 21 september.
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 10. september 2009 #12 Skrevet 10. september 2009 de konkuransene vi har snakket om hele tiden er nå bare for bedrifter, men nå har de åpnet for å gå mot hverandre privat gjennom å legge til venner. Man kan velge mellom 3 ruter og nullstille rutene når som helst. Så man kan starte hvilken som helst dato egentlig. Jeg forstår mer av hele opplegget nå som jeg fikk se det selv der inne, ikke så lett og forstå når de har endret hele greien så drastisk det siste året.
Poteto Skrevet 10. september 2009 Forfatter #13 Skrevet 10. september 2009 men da kan vi legge hverandre til da når du har logget deg inn ?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. september 2009 #14 Skrevet 11. september 2009 Kan jeg og være med?? Vet ikke helt hva det går utpå, men skjønner det vel etterhvert;)
Poteto Skrevet 11. september 2009 Forfatter #15 Skrevet 11. september 2009 så klart kan du det, gla*jenta
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. september 2009 #16 Skrevet 11. september 2009 Jeg har idag meldt meg inn i tredagers gratis prøve. Hvor lenge skal dere melde dere inn for? Og hvilken tur? Hvordan skal vi finne hverandre? Får vi skritteller i posten?
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 11. september 2009 #17 Skrevet 11. september 2009 Jeg vurderer å hive meg i gang med et år, det skiller jo bare et par 100-lapper på 3 mnd og 1 år Jeg har ikke helt bestemt meg enda....bruker uken fram til den 20. på å bestemme meg helt Man finner hverandre via nick.....som her, så vi må bare fortelle hva vi heter....jeg vil bruke samme som her (jepp liiiite kreativ hihi) Skrittelleren kommer overraskende fort i posten ja Og den trenger du ikke stille inn, den er klar til bruk (det var hvertfall den jeg fikk i fjor)
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 11. september 2009 #18 Skrevet 11. september 2009 Ps: hvilken tur vi velger kan man avtale når alle er kommet inn på med fast medlemskap Jeg gir en lyd så for jeg har ordnet fast medlemskap så kan vi legge hverandre til
Poteto Skrevet 11. september 2009 Forfatter #19 Skrevet 11. september 2009 eg meldte meg inn for 3 mnd, altså frem til jul. men gje ein lyd når dere er klar da! eg er! eg har brukt mitt navn der inne. tror ikke det går an å bruke nick der.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #20 Skrevet 12. september 2009 For et tullete opplegg! De der km som oppgis, er det fra Oslo eller? LITT lengre å gå fra Tromsø til paris, da...
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 12. september 2009 #21 Skrevet 12. september 2009 nei, du kan velge melom tre turer: køben - paris køben - asterdam rostock - roma som du ser går ingen av de rutene fra noen sted i norge, men fra et gitt utgangspunkt til et annet. Det er en fiktiv rute du går for å ha et mål å nå
Poteto Skrevet 16. september 2009 Forfatter #22 Skrevet 16. september 2009 no har eg fått skrittelleren min så nå er eg klar for ein lang gåtur skal og bruke den på spinning i kveld,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå