Gå til innhold

Mmmm... Linni i bleie..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var kult gjort, jeg. Why the hell not, liksom? :)

Skrevet

Hehe, for all del. Hver sin lyst ;o)

Skrevet

Sko sett mitt bleie bilde du,så langt ifra så flott ut som hun hehe

Skrevet

synes hun er knalltøff jeg. jente med selvironi:-)

Skrevet

Hahaha, har tatt vare på et bleiebilde jeg også, gjemt i en mappe inni en million andre mapper laaaaaant inne på dataen så ingen skal finne det :P

Ser ikke ut!

Skrevet

Haha, syns den var morsom jeg! =D

Skrevet

Ha ha ha, rått.

Der steg hun MANGE hakk hos meg.

Synes det "dagens outfit" opplegget som mange har på bloggene sine er så utrolig teit, så at hun tar den vrien på det var dritkult.

Skrevet

Hehe, det der var faktisk ganske stilig gjort. Må si jeg syns hun imponerte litt der.

Hadde man bare sett sånn ut dagen etter, iført de nydelige nettingtrusene. Jeg hadde iallefall _ikke_ stilt opp sånn, alt hang og slang :P

Skrevet

OMG!!! Hun er jo ikke riktig navla... Snakk om å skal eksponere seg selv for en hver pris. Hun er det mest Pr-kåte jeg har sett på lange tider... Herregud!

Skrevet

Det er jo bloggen hennes da. Ikke alle som vet om den. Kun de som "følger" henne. Meget flott kropp "dagen derpå" spør du meg! Jeg slang nok litt mer i formene jeg gitt :)

Skrevet

Det synes jeg faktisk var utrolig tøft gjort! Ikke verst av en som lever av å fremstå som sexy å vise seg frem i den situasjonen der. Da er man ikke mye selvhøytidelig! Jeg må helt ærlig si at jeg ikke hadde turt det.

Skrevet

Ha, ha - utrolig bra!:o) Hun ser jo knæsj ut for å ha tatt ks i går må jeg si!:o) Kunne ønske jeg hadde sett like bra ut dagen derpå....;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...