Gå til innhold

Barna mine har ikke fødselsdager, de har ks-dager..

Anbefalte innlegg

Skrevet

for ifølge visse har inne er jo ikke ks barn født, da kan jeg jo ikke si at de har fødslesdag...rister på hodet, så utrolig viktig dette her, og de som er mest opptatt av det er de som har født vaginalt, og ikke aner hva ett ks er..har lest papirene mine fra alle 3 "fødslene" og der står det at jeg har født. ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minebarn har også ks dager, ikke fødselsdager. Er til å le av! Bedre med en liten skinnfille nederst på magen enn en vid mus, selvom de selv tror de er trange som før. Uff. Og de som mener arret etter et ks er stort, skaff dere KUNNSKAP!!

Skrevet

Hi hi, mannen min ble født med keisersnitt så kanskje jeg skal skrive gratulerer med keisersnittdagen neste gang han feirer år.

Skrevet

Barnet ER født. Du HAR ikke født. Norsk gramatikk på grunnskolenivå.

Skrevet

og nå som vi hadde det så morosamt, så måtte det komme ei med vidløftig kunnskap, kjære gramatikkhøne...

Skrevet

Gratulerer med keisersnittdagene til barna deres da :)

Jeg har ikke fått med meg så mye av debatten her, men har fått med meg akkurat dette ;) De har ikke født vaginalt nei, men født, det har vi da alle som sitter med barn! Min ble tatt med sugekopp til slutt, så hva har han da? sugekoppdag? hahaha

Skrevet

Gratulerer med keisersnittdagene til barna deres da :)

Jeg har ikke fått med meg så mye av debatten her, men har fått med meg akkurat dette ;) De har ikke født vaginalt nei, men født, det har vi da alle som sitter med barn! Min ble tatt med sugekopp til slutt, så hva har han da? sugekoppdag? hahaha

Skrevet

Du kan trøste deg med den vakre skinnfilla di du, den overlapper vel den slappe musa di og da?

Selv om vi har født vaginalt så trenger ikke det å bety at vi er blitt slappere der nede. For vevet går faktisk tilbake igjen! Og det hjelper faktisk med knipe øvelser!

ÅRh, jeg HATER sånne folk som deg som kommer med sånne stygge kommentarer! Selv om noen som har født vaginalt er frekke så trenger du ikke å dra oss alle under en kam, vel???

Forb.... dritt kjerring!

Snakk om kunnskap! Provoserende kommentar!

Skrevet

jøssenavn, tar folk virkelig keisersnitt for å være strammere i fitta?

for min del har jeg alltid hadd respekt for de som føder og de som tar KS, hvem bryr seg lissom..

legger vekt på at jeg har hatt respekt for begge deler, nå har de som har tatt KS virkelig tapt seg :)

men jeg føler medlidenhet med dere, som har et så dårlig liv at det eneste dere kan tilby gubben er en stram mus.. og så veldig stram er den vel ikke uansett hmm? nei du er nok ingen jomfru snuppa mi, og siden partneren din synes at stram fitte er viktig, du er snart byttet ut med en ung vakker jente, som er stram over både magen og i musa, som ikke har vært gravid i det hele tatt, for du har nok ikke no pen kropp feit og pløsete som du er, :)

Skrevet

hjelp, hva var dette..skikkelig oppgulp, fint at vi jenter/kvinner har sånn respekt for hverandre. Dette skulle da være enn litt artig tråd, men tydligvis ei som følte seg truffet av en kommentar lengre opp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...