Gå til innhold

Livmoren knyter seg etter orgasme..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt flaut å spørre legen om dette, så jeg spør dere..

Etter sex, eller en selvpåført orgasme så bli livmoren min steinhard og "roer" seg ikke før etter ca 5 min.. Er dette farlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Har jo hatt masse kynnere, men at de blir "satt igang" av en orgasme visste jeg ikke.. :P *rødmer* Litt rart å snakke med "fremmede" om sexlivet mitt, jeg ble dumpet av BF i 12 uke, men har funnet meg en "venn" som liker magen min og synes det er fasinerende at den blir steinhard etter sex.. (Måtte finne meg en venn da jeg ble mer kåt etter at jeg ble gravid..) Faktisk så bryr vennen min seg mer om magen og babyen enn BF..

Litt ensom om dagene kan man si..

Skrevet

Ja, man kan få kynnere av sex. Sex er jo også et kjerringråd for å sette i gang fødselen ved termin. Men da må man være moden for at det skal virke, og kynnerne går over til rier.

Hvis man får mye kynnere av sex, bør man være litt forsiktig så man ikke risikerer å få premature rier.

Skrevet

Eg får åsså det og det føles ikke ut som kynnera, fikk det hele forrige svangerskapet åsså uten å ta skade av det. Nyt det, ingenting å være redd for.

Hos meg føles deg som magen knytes å blir en skjeiv klump, men det gjør ikke ondt eller e sammentrekninge.... virke bare helt naturlig:)

Skrevet

Tror det er "tull og tøys" at det er kynnere :)

Jeg tror at det rett og slett er det det alltid er som skjer.. selv ved påført orgasme :) Jeg hadde bare nytt sexen og orgasmen..

les her:

http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/den_gravide_kroppen/sex_i_svangerskapet

Og Ps: min kjæreste "dumpet" meg også da jeg var 12 uker på vei.. MEN skulle gjerne hatt sex :) Hvordan klarte du det?? ;)

Skrevet

Er nok normalt ja. Livmoren trekker seg jo litt sammen under orgasmen og da blir det nok stramt en stund etterpå. Helt ufarlig! Da får livmoren "trent" seg litt til fødselen også!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...