Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Kan ting bli noe bedre?!
venter barn nr 6 okt fødeklar Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Gratulerer så mye , skal dere flytte inn før babyn kommer da eller? det må være en deilig følse mange kvadrat er huset på ? og får dere hage?
1gang09 Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 gratulerer! Her har jeg selv termin i dag og har lagt inn bud på hus i dag:)
Kongeørna Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Mitt råd er: Ikke gap over for mye når det gjelder oppussing. Vi kjøpte et hus for 4 år siden, vi skulle bare male litt. Nå (i kveld) er det fortsatt fullt kaos, vi endte med totalrestaurering og påbygg, konfirmasjonen til eldstemann er om to dager. Er dritt lei av å bo i poser og esker i påvente av ferdig hus, våkner av snekkerne om morgenen, sier godnatt til de om kvelden. Barnetøyet, seng og vogn står hos svigermor i påvente av at det ikke skal støve så fryktelig hos oss.... Huff, der kom jammen hjertesukket, gitt! Det jeg egentlig skulle si var: Gratulerer med hus!!!! Hehe
Mamma til mine 3 Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 Gratulerer så mye. Når overtar dere det ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå