Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Guri malla så trist! Er det ikke sånn at Sally etterhvert forsvinner nå?
flotteolga Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 huff ja så trist!!!! hva skal hu det???? hu har jo vært med siden hu var jentunge.... elsker den serien:)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Er vel enda en stund til. Brad forsvinner først om jeg ikke husker feil.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 elsker serien jeg også! fulgt med siden jeg var jentunge også leste en gang at hun skal forsvinne etter bryllupet en gang, men om det var kort tid eller lang tid etter det vet jeg ikke Hun ovenfor meg skrev det er en stund til såe
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 Hvem er blitt borte fra serien?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #6 Skrevet 10. september 2009 hun forsvinner litt etter brad, sammen m cassie. cassie får aids og en baby. dan dør.martha får kreft, mister en baby, jack dør
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 10. september 2009 #7 Skrevet 10. september 2009 Det går en stund før hun forsvinner fra serien. Brad forsvinner som sagt først, hun skal etablere kontakt med en ny som kommer inn. Så, etterhvert kommer planene om å dra. Kjedelig at du siste anonym fortalte så mye. Selv om jeg vet det, er det ikke sikkert de andre vil vite det som skjer om 1 til 1.5år frem i tid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå