Gå til innhold

Hvorfor later Linni som at hun ikke tok ks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser jo på alle bildene at hun har hatt det. Som på det der hun ligger bak et grønt laken, med rør i nesen. Og nå det siste jeg så som en annen her på forumet referer til, der hun står i nettingtruse og har dagens outfit. Er jo ikke vanskelig å se at hun har hatt ks med den plasterlappen på magen da. Men hvorfor holde det hemmelig? Til mediene har hun jo sagt at det skulle egentlig være ks, men hun ombestemte seg og skulle føde vanlig...

Mye rart man skal lure på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør hun det? Syns ikke hun har skrevet NOE om det jeg? :)

Skrevet

Har hun meldeplikt om hun forandrer mening i visse ting? Skulle tro det var Jomfru Maria som hadde født så mye styr dere lager av det.

Skrevet

Hun skulle egentlig ikke ta keisersnitt, men fant ut at bekkenet hennes var for smalt til å kunne føde vaginalt, så da ble det det. Det er det jeg har forstått iallefall :)

Skrevet

hun later jo ikke som det...det endte opp som ks tilslutt pga lite bekken...så altså først skulle hun ta ks men de fant ut at hun skulle prøve alikevel vaginalt men det gikk altså ikke....dermed ble det ks tilslutt alikevel!!

Skrevet

Herregud da,hun har vel ikke JUGD!

Skrevet

Nei, hun har vel ikke løyet?

Jeg leste tidligere idag et sted der hun sa selv at hun tok keisersnitt pga for smalt bekken.

Følg med litt'a!

Skrevet

Hvor ser du så mange bilder av henne?

Har vært på bloggen og sett dagens outfit, hehe, men ikke mer enn det?

Skrevet

for mange kvinner er det å ha endt opp med Ks et ømfintlig tema. Har forstått det slik at Linni ønsket i utgangspunktet ønsket å føde vaginalt.

Hun vil nok bare fokusere mest på lykken hun opplever med babyen i armene enn selve forløsningen.

Når alt kommer til alt så er det jo viktigest at babyen kom vellykket til verden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...