Gå til innhold

Da har vi forhåndsstemt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen på Høyre og jeg på Arbeiderpartiet.

Kjekt å slippe kaoset på skolen på mandag! :-)

Godt valg, allesammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi også:)

Mannen stemte Høyre og jeg stemte SV.

Skrevet

Vi har også forhåndsstemt :)

Selvfølgelig på FrP begge to!

JA til å få lov til selv å velge hvordan vi skal dele foreldrepermisjonen, Ja til kontantstøtte, JA til økt kontantstøtte, JA til private barnehager skal likestilles med kommunale, JA til at barnetrygden øker i takt med prisindexen,

NEI til økte skatter og avgifter. Vi vil selv bestemme hva vi bruker penger på, pengene som vi ikke betaler i skatt blir ikke borte i løse lufta- nei de vil vi bruke på det vi ønsker og ser som nødvendig for vår familie og putte dem tilbake til firmaer og butikker hvor vi velger å handle... Eller evnt bruke på private helsetjenester hvor køene er korte og kvaliteten er bedre pga konkurranse.

NEI til å sende milliarder av våre skattekroner til korrupte og militære regimer som bruker penger på våpen i stedet for mat og medisiner til lokalbefolkningen (for det gjør jo dumme nordmenn..)

Våkn opp jenter! Vil dere at barna deres skal vokse opp som minioriteter i eget land? Med nedslitte skoler og sykehus...

Skrevet

Jeg har også gjort det og det ble Arbeiderpartiet :-) Har aldri stemt noe annet og kommer aldri til å gjöre det heller!

Skrevet

Innlegg 18.11:

Vil gjerne se den utregningen som tilsier at vi blir minoritet i eget land i nærmeste fremtid...

Også kunne du jo ført til å å lisen din:

JA til kvinner tilbake på kjøkkenet!

Skrevet

Hehe, kvinner tilbake på kjøkkenet. Den var god 18.39 =)

Skrevet

Da håper jeg for din del at dere har mye penger, 18:11. Penger som ikke tar slutt med det første.

Skrevet

Har forhåndsstemt vi også. På SV såklart. Er medlemmer, så det var ikke så veldig vanskelig;)

Skrevet

Vi har også stemt. To stemmer til Arbeiderpartiet

Skrevet

HI her.

Det ringte akkurat på døra og mannen åpnet. Der stod det en søkk våt representant fra Ap med en rose i hånden. Mannen sa at vi hadde forhåndsstemt i dag og at rosen skulle gå til meg som hadde stemt på dem. Ap`s representant lo litt og sa at han skulle speide etter Høyre på resten av runden sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...