Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Mannen på Høyre og jeg på Arbeiderpartiet. Kjekt å slippe kaoset på skolen på mandag! :-) Godt valg, allesammen!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Vi også Mannen stemte Høyre og jeg stemte SV.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Vi har også forhåndsstemt Selvfølgelig på FrP begge to! JA til å få lov til selv å velge hvordan vi skal dele foreldrepermisjonen, Ja til kontantstøtte, JA til økt kontantstøtte, JA til private barnehager skal likestilles med kommunale, JA til at barnetrygden øker i takt med prisindexen, NEI til økte skatter og avgifter. Vi vil selv bestemme hva vi bruker penger på, pengene som vi ikke betaler i skatt blir ikke borte i løse lufta- nei de vil vi bruke på det vi ønsker og ser som nødvendig for vår familie og putte dem tilbake til firmaer og butikker hvor vi velger å handle... Eller evnt bruke på private helsetjenester hvor køene er korte og kvaliteten er bedre pga konkurranse. NEI til å sende milliarder av våre skattekroner til korrupte og militære regimer som bruker penger på våpen i stedet for mat og medisiner til lokalbefolkningen (for det gjør jo dumme nordmenn..) Våkn opp jenter! Vil dere at barna deres skal vokse opp som minioriteter i eget land? Med nedslitte skoler og sykehus...
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 Jeg har også gjort det og det ble Arbeiderpartiet :-) Har aldri stemt noe annet og kommer aldri til å gjöre det heller!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #6 Skrevet 10. september 2009 Innlegg 18.11: Vil gjerne se den utregningen som tilsier at vi blir minoritet i eget land i nærmeste fremtid... Også kunne du jo ført til å å lisen din: JA til kvinner tilbake på kjøkkenet!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #7 Skrevet 10. september 2009 Hehe, kvinner tilbake på kjøkkenet. Den var god 18.39 =)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #8 Skrevet 10. september 2009 Da håper jeg for din del at dere har mye penger, 18:11. Penger som ikke tar slutt med det første.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #9 Skrevet 10. september 2009 Har forhåndsstemt vi også. På SV såklart. Er medlemmer, så det var ikke så veldig vanskelig;)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #10 Skrevet 10. september 2009 Vi har også stemt. To stemmer til Arbeiderpartiet
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #11 Skrevet 10. september 2009 HI her. Det ringte akkurat på døra og mannen åpnet. Der stod det en søkk våt representant fra Ap med en rose i hånden. Mannen sa at vi hadde forhåndsstemt i dag og at rosen skulle gå til meg som hadde stemt på dem. Ap`s representant lo litt og sa at han skulle speide etter Høyre på resten av runden sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå