Gjest eelis+guttespire Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Den pakket jeg i uke 32 :-) Ble innlagt med premature rier i uke 31, og pakket den etter at jeg fikk dra hjem, i tilfelle gutten skulle bestemme seg for å komme for tidlig.
lyrannc Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Jeg er i uke 36 nå(37 i følge denne siden) .Har begynt smått å pakke litt av hvert ,men ikke noe mas liksom:)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Er 36 fullgåtte i dag. Har ikke pakket noe som helst. Tar det i neste uke tror jeg. Vet jo at det kan være en liten sjanse for at barnet blir født for tidlig, men da får man heller pakke i hui og hast. Det er jo ingen krise om man ikke har alt man trenger under fødsel, det er bare litt kjipt om man mangler noe etterpå, men det kan alltids skaffes på en eller annen måte etterpå, om så mannen må kjøre helt hjem for å hente:) Pakkelisten er ihvertfall klar
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 Er i uke 35 nå, og har enda ikke pakket den. Fødselen er enda litt fjernt fra meg.. Begynner å flytte nå, så fødebagen pakkes vel når jeg er kommet meg inn i leiligheten og mannen er kommet hjem - så om ca. 2 uker kommer jeg nok til å starte å pakke litt sånn smått.
nea80 Skrevet 10. september 2009 #6 Skrevet 10. september 2009 Var på kontroll hos jordmor i dag, 34+4, og fikk beskjed om at den burde pakkes nå - så det skal jeg begynne med i morgen! Har selv hadd en magefølelse for at det blir fødsel litt før termin, noe jordmor var enig i. Så får vi se om det stemmer, da...
snuffe Skrevet 10. september 2009 #7 Skrevet 10. september 2009 Dagen før keisersnittet vil jeg tro. Kan ikke komme på noe jeg ikke kan klare meg uten den dagen om jeg skulle havne på føden tidligere, og etter den tid skal vel kona alltids kunne pakke noen klær og toalettsaker.
chiquetita Skrevet 10. september 2009 #8 Skrevet 10. september 2009 Jeg er 36+4 og skal pakke den akkurat på 37+0 for da reiser mannen min. Alt ligger egentlig lett tilgjengelig, men det gjenstår å putte det i en bag.
Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 10. september 2009 #9 Skrevet 10. september 2009 Tja.. Vet egentlig ikke om jeg gidder å pakke den før jeg får rier.. Skal på en måte ikke ha med meg så mye og skulle noe skje mens jeg er ute så har jeg somregel det jeg trenger der og da i veska mi (mobil, lader etc..) klær får man jo på sykehuset og mannen min greier av grnner uvisst faktisk å hente ting om jeg ber han om det
Emma27 Skrevet 10. september 2009 #10 Skrevet 10. september 2009 Jeg er 37+4 og har ikke pakket noen ting. Kun skrevet liste over hva jeg trenger:-)
mirre78 Skrevet 10. september 2009 #11 Skrevet 10. september 2009 Er 39+4 nå og har så vidt begynt å pakke. De tingene jeg bruker til daglig får dette oppi når noe skjer...
taras Skrevet 10. september 2009 #12 Skrevet 10. september 2009 34+1 og har ikke pakket noe, ikke tenkt på det engang. det er vel bare å pakke kamera, og noen behagelige klær for meg og ullsettet + ulldyna jeg har strikket for babyen, men alt må vaskes først. tar ca. 10 min. å pakke. tror jeg tar det når riene begynner.
vi blir 4 :o) Skrevet 10. september 2009 Forfatter #13 Skrevet 10. september 2009 jeg bare husker at med førstemann hadde jeg ikke pakket noe.. ble sendt til sykehus i uke 35 i hu og hast, og han ble tatt med ks samme dag.. Da mannen min skulle begynne å finne ting jeg trengte, endte jeg opp med to hvite capri-busker og g-streng truser.. han klarte ikke finne noen ting, og det endte med at mamman min måtte ut og handle joggedresser og truser for meg ) tenker jeg skal være litt mer forberedt denne gang..
strawbs Skrevet 10. september 2009 #14 Skrevet 10. september 2009 Thi hi... Menn! G-streng truser etter fødsel er sikkert kjempepraktisk! Får prøve å pakke før uke 37 ihvertfall...
Gjest Skrevet 10. september 2009 #15 Skrevet 10. september 2009 Jeg er 34+1 og pakket klær til babyen idag, det hun skal ha på seg på sykehuset, under avisfotograferingen og hjemreise idag var kjempekoselig pakket også et fulladet kamera, filmkamera og ekstra video og to amme- bhèr. Resten av klærne mine må jeg pakke idet fødselen starter, for det er klær og ting jeg bruker til daglig.
Kassie Skrevet 10. september 2009 #16 Skrevet 10. september 2009 Er uke 37 nå og pakket i går. Har pakket en til meg og en til storebror da han skal til sin pappa de dagene jeg er på sykehuset. Har hørt at nr 2 kan gå veldig fort så tar ikke sjansen på å pakke med rier.
Stephanie_ Skrevet 10. september 2009 #17 Skrevet 10. september 2009 hei hei jeg er 2.gangs i uke 36 nå (wohoo), og baggen er absolutt pakket helt ferdig:-) blir ikke noe hastepakking her nei, funket dårlig med førstemann som kom litt tidligere enn forventet... ble pakket en del tull og ikke nok topper eller kosebukser, jeg svettet mye og blødde gjennom det som var av bukser. min mor måtte låne meg en jeg kunne dra hjem i...:-( ikke noe som blir vasket før man kommer seg hjem igjen, så greit å tenke på å heller ha en bukse for mye...og det er vanskelig å huske hvis man skal hastepakke
*stine j-g-j *har født* Skrevet 10. september 2009 #18 Skrevet 10. september 2009 Er 40 uker idag og tenker at jeg snart må begynne å tenke på hva jeg skal ha med....gidder liksom ikke å stresse, for da blir skuffelsen desto større når jeg helt sikkert må gå 14 dager på overtid før noe skjer... Har hatt god tid til å pakke med de to andre, så regner med at jeg pakker under riene. Må jo uansett vente på farmor eller mormor som skal se etter de to største - har jo hvertfall et kvarter bare der
Kongeørna Skrevet 10. september 2009 #19 Skrevet 10. september 2009 Føler jeg har god tid.... Fem uker igjen. Har allerede vært innlagt en gang med premature rier, og da var mannen min flink til å pakke riktige ting for meg. Satser derfor på han denne gangen også om jeg skulle få det travelt.
VillemoVær Skrevet 11. september 2009 #20 Skrevet 11. september 2009 Jeg pakket det 5 dager etter terminen, men se...ingen hast ennå...her sitter jeg :-)
tjorven- nr 3 Skrevet 11. september 2009 #21 Skrevet 11. september 2009 24 dager igjen til termin, men jordmor sa i går at hun ikke trodde jeg ville gå helt frem til den, så nå er bagen stortsett klar...kun toalettmappa og morgenkåpa som mangler....+ kamera og ladere...men det som gjenstår har jeg skrevet på en huskelapp ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå