Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Min lillesøster er nå gravid:) Ikke planlagt men ønsket for det. Og da blir jeg altså tante til en liten gutt eller jente. Gleder meg mye til det. Blir stas at det ikke blir så stort aldersforskjell mellom jenta mi og babyen hennes. Rundt 1 år og 2 mnd. Og etter hun har fått baby skal vi prøve å blir gravide. Så da blir det tre tette.. hehe Håper svangerskapet går bra for henne. Hun aner ikke hvor langt hun er på vei så må nok på tidlig UL siden hun ikke har peiling på når hun hadde mensen sist. Men jeg tipper hun er 5 uker på vei. Spennende!
Gjest Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Så gøy! Det er kjempekjekt å være tante :=)
Siljev85 Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Jippijippi! skulle ønske mine søsken dikk ræva i gir og, men sia alle tre e single og yngre enn meg må eg vel vente lenge gratulere
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 10. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2009 blir stas dette siden det er første tantebarnet mitt:) Takk:)
Gjest Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 Så gøy!! Grattis.. Det er så gøy å være tante. Jeg skal bli tante til nr 6 etter jul og det gleder jeg meg stort til:)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 10. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2009 Oi såpass ja, det er ikke verst:) Blir moro med en nyfødt som jeg kan kose med!
CMH Skrevet 10. september 2009 #7 Skrevet 10. september 2009 Grattis ) Venter selv et søskenbarn i begynnelsen av Mars, gleder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå