Gå til innhold

VI skal gifte oss.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

 

Jeg og min samboer gjennom flere år skal gifte oss i november noe vi begge gleder oss begge til borsett fra at jeg har ett lite problem.

 

Problemet er at min familie er veldig konservativt kristne, rører ikke alkohol på noen måte mens hans familie er helt "vanlige" som liker å ta seg ett glass av og til.

 

Så hva gjøre jeg/vi. Jeg drikker selv, men er litt rådløs her. Jeg/vi har lyst å ha en dag som vi skal minnes med glede.

 

Så skal vi ha alkohol eller ikke ?

 

Forslag ???

 

Hilsen

ei som gleder seg til å bli gift

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes dere skal ha alkohol til de som vil ha det og masse alkoholfri drikke til de som vil ha det :) Og at bruden tar seg en liten en til maten er bare velfortjent :) Håper dere får en flott og minnerik dag :)

Skrevet

Gratulerer!! =)

 

Ha begge deler,så kan gjestene forsyne seg etter hva de drikker. ;)

Skrevet

Takk for svar.

 

Tror det er måten å gjøre det på :-)

Skrevet

Hei

 

Er enig med de andre her. Ha begge deler :-)

 

Lykke til :-)

Skrevet

HEI HI

 

Ikke tenk på familen. Hvis dere ønsker alkohol så har dere det.

Det er deres dag :-)

 

Gratulerer og lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...