vi har verdens fineste gull Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 En sånn koselig en, ikke bare side opp og side ned med tekst, hehe:) Og mens jeg er på saken, noen som kan anbefale en bok for pappaen?
Marsmammaen:) Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Gro Nylander har to bøker som er kjempebra. En for svangerskapet og en for.. vel... etter svangerskapet=) Husker ikke hva de heter, men bra er de! For pappaen vil jeg anbefale "Verdens beste pappa - hakkespettbok for småbarnsfedre" Den tar for seg alt fra unfangelse til barnet er ett år. Fantastisk morsom og ikke minst lærerik bok. Skrevet på en enkel måte som gjør at selv pappaen ikke går lei av å lese den=) Ett lite luretriks er å legge alt du vil pappaen skal lese på do, der blir det faktisk lest:p
venter barn nr 6 okt fødeklar Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 da vil jeg anbefale deg dagbok for gravide av miriam stoppard . der er det god plass til egne notater og til bilder
Smilemamma Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Jeg likte også Gro Nylanders bøker om svangerskap - den heter "På vei" - og tida etterpå - som heter "Mamma for første gang"..
Lavendel*06*10* Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Dagbok for gravide har jeg til salgs.. Såklart helt ubrukt. Såvidt åpnet den BAre gi beskjed om det er intr. å spare penger på å kjøpe den av meg
gizmona Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 har en flott bok å anbefale til pappaen, er bok til etter fødselen... Min kjære her ble veldig glad for den. Baby- en loggbok av Louis Borgenicht og Joe Borgenicht. Serviceoversikt for første års vedlikehold.... Tror han gleder seg veldig til krabaten er født, slik at han kan ta den i bruk.
*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 12. september 2009 #7 Skrevet 12. september 2009 "Svangerskapet uke for uke" av Lesley Regan. Forfatteren er jordnmor og mor til 5 barn hvis jeg ikke husker feil. En fantastisk bok på 445 sider. Masse masse bilder. Jeg elsker denne boken og anbefaler den på det sterkeste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå