Gå til innhold

mannen vil ikke ha sex med meg:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt ett fint sex liv fram til et par mnd siden, sex nesten hver dag og han hadde lyst hele tiden. Jeg har spurt hvorfor, men han gir meg ikke noe ordentlig svar. Han koser og klemmer meg "hele tiden", sier det ikke er at han ikke har lyst, men hva er det da?! Jeg er gravid i uke 36, er det magen som plager han, kan han jo bare si det da..Kjenner han er hard flere ganger, men det blir ikke noe sex likevel. Er det meg det er noe galt med her, dette er da ikke normalt. Hjelp! Er himla frustrerende:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen menn er sånn når man blir gravid,men trur kansje han er redd for å skade barnet,min var det. Andre føler sjalusi ovenfor barnet trur at de skal bli glemt hehe,og andre liker rett og slett ikke å ha sex med gravide .Ikke noe galt med deg :-) han koser og klemmer deg jo ;-))

Skrevet

Mannen min vil ikke ha sex med meg lenger heller - jeg er i uke 36 jeg og, og det er vel snart en mnd siden sist. Det er nok fordi jeg er gravid - tror ikke han synes gravide damer er så supersexye.. håper bare lysten kommer tilbake når jeg har kommet meg etter fødselen!

Jeg har egentlig ikke så veldig lyst selv heller for tiden, men synes alltid det er bekymringsverdig når sexen uteblir.

Skrevet

Forrige gang jeg var gravid ville ikke mannen ha sex med meg fra uke 10..

Denne gangen har vi sex innimllom og jeg er nå 16 uker på vei..

Han synes sikkert det er unehgelig å si at det er pga graviditetebn.. For det er nok bare derfor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...