Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Gått i skittentøyskurven deres Gått i skuffer og skap Gått inn på soverommet deres Ryddet i klesskap og kjøkkenskap ol Jeg føler at hver gang svigermor er her overtar hun huset . Vasker og styrer og blander seg oppi alt ! Jeg vet hun gjør det for å være snill ,men syns det er så slitsomt .Vi har ikke noe privatliv når hun er her . Nå har jeg snart vasket hele huset fordi hun kommer for og sitte barnevakt mens vi skal en tur til gøteborg denne helgen .Men jeg vet at hun kommer til klage på vaskinga mi og at hun kommer til og vaske og styre her hele helgen mens vi er borte .Noe som er veldig snilt av henne ,men jeg vil ikke at hun skal drive inne på soverommet vårt og inni kleskapet mitt hvor jeg har både dildoer og håndjern .hehe. Jeg vil heller ikke at hun skal vaske mine skittene truser ... Uff jeg blir bare litt oppgitt av hele dama .
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 IKKE noe kjekt! Ja, hadde reagert
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Det er overtramp. Hvordan hadde hun følt det om du hadde gjort det samme i hennes hjem? Men hun har ikke sosiale antenner tydeligvis. Så du må si fra til henne. Si at du setter pris på hjelp, men at soverommet, skittentøyet og hva det nå ellers er du ikke setter pris på, - det vil du gjør selv.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Noen tenker gjerne at de gjør folk en kjempe tjeneste ved å vaske truser, og rydde i klesskap når de kommer på besøk. De tenker gjerne ikke over at dette kan være ukomfortabelt for huseierne. Ta det opp med svigermor at du ikke føler deg helt komfortabel med at hun går i skap og skuffer når hun er på besøk, men at du setter stor pris på om hun f.eks. holder seg å kun sette inn i oppvaskemaskin og lignende. Min mor ser ikke på tv i det hele tatt. Så når hun kommer på besøk her og er barnevakt, så gjør hun husarbeid for å få tiden til å gå. Jeg ga beskjed til henne at det er helt greit, men soverommet vårt er privat. Det skjønte hun og satt pris på at jeg ga beskjed.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 har en mor som er sånn jeg... :S ikke greitt i det hele tatt...
Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 10. september 2009 #6 Skrevet 10. september 2009 Ja, det hadde jeg reagert på. Vet flere her inne sier at de setter pris på sånt men jeg setter ikke pris på at folk skal blande seg inn i ting jeg gjør selv.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 10. september 2009 #7 Skrevet 10. september 2009 Gjør det samme når dere er til henne, så skal du se at det neppe skjer igjen:) Er ikke verre enn det;)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #8 Skrevet 10. september 2009 Skjønner deg godt. Litt vanlig husarbeid hadd jeg ikke brydd meg om,men når det går så langt som til skitne truser-det hadde ikke jeg heller likt !
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #9 Skrevet 10. september 2009 Første hun sa til meg når hun kom nå var : Har du ikke vært ute med han(les sønnen min)i hele dag ? Skammer du deg ikke over det ? Jeg sa:,nei det gjør jeg ikke .Jeg har vaska hele huset i dag . Hun :det har du vel hatt hele uka på deg til og gjøre ? Jeg:Nei ,jeg har vært på møter og har hatt legetimer + at moren min har vært her . Uff. HI
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #10 Skrevet 10. september 2009 Legg saker du ikke vil hun skal se, det være seg dildoer eller skitne truser, i en koffert og lås den med en hengelås.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #11 Skrevet 10. september 2009 Eller: La henne finne flaue ting: eks dildo og se om hun blir flau.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #12 Skrevet 10. september 2009 Tenkte på det samme, la dildoene og håndjernet ligge øverst og ytterst, så hun ser det med det samme Hvis du tør! Synes det ville vært forferdelig om noen gjorde slikt i mitt hus. Jeg ville sagt ifra var jeg deg, evt låst døra til soverommet ditt når dere drar bort, sammen med dildoen og skittentøyet. En ting er å bry seg om, en annen ting er å blande seg... Vær litt tøff, antakelig er det en lettelse også for henne, å slippe å styre og vaske og ordne hele tida. Dytt henne ned i sofaen med en kopp kaffe og si at hun er der for å passe barnebarnet og ikke for å vaske.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. september 2009 #13 Skrevet 10. september 2009 At hun vasker hus og passer barn høres ut som flotte egenskaper hos en svigermor. Resterende av det du forteller om henne høres ikke like imponerende ut.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #14 Skrevet 10. september 2009 Kan hun ikke heller passe barnebarnet hjemme hos seg selv mens dere er borte i helga?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå