Gå til innhold

Kan det ikke starte skikkelig snart?!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått i flere dager med rier som kommer og går.. Antagelig modningsrier ifølge jordmor..

Følger med litt på når de kommer og går, sånn at jeg vet når jeg kan ta kontakt med føden.. Men de er jo så uregelmessige til tider! Og andre ganger er de veldi regelmessig, men så stopper de opp etter en time eller så..

Tror jeg holder på å bli sprø av dette! Kvalm blir jeg også.. :( Vil bare bli ferdi nå.... *syte syte*

Faktisk forferdelig slitsomt å gå sånn! Kanskje spesielt siden jeg har en gutt på 21 mnd som jeg går hjemme med...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her.. Har hatt et par dager der de har komt hele dagen. Måtte til jordmor på sjekk ene dagen, for jeg var sikker på noe var på gang. Det roet seg ikke enten jeg slappet av eller var i aktivitet. Men neida, det var bare lureri!

Nå har jeg fremdeles rier hver dag, men heldigvis ikke hele dagene. Men er redd jeg ikke skjønner at fødselen er igang før det er for sent. Har over 1 time reisetid til sykehuset, og forrige gang gikk det ganske så fort! Men den gangen ble jeg jo ikke lurt av slike falske rier. Så fikk ikke rier før fødselen faktisk var igang.

Skrevet

Har faktisk over 1 time reisetid til sykehuset jeg også...

Hos meg har de begynt å bli litt sterkere nå, tror jeg.. Men fremdeles ikke regelmessige.. :(

Så nå sitter jeg og drikker kanel-te (vann med kanelstang oppi), og samboeren holder på å lage chilliconcarne til middag... Håper på at det kan hjelpe på litt

Skrevet

Lykke til! Håper det faktisk skjer noe for en av oss da!

Jeg har jo fremdeles 3 uker til termin, men fikk forrige 3 uker før, så er vel derfor jeg er begynt å vente. I tillegg til at jeg må kjenne på disse falske riene hver dag.

Syns at det enten kan stoppe helt opp til det faktisk skjer noe, eller at fødselen setter igang! Lei!

Skrevet

Takk, og lykke til til deg og!

Har 14 dager igjen til termin jeg, men sist unge kom 4 uker før termin, så jeg holder på å bli helt sprø av dette...

Har heldigvis fått beskjed om at om ingenting skjer før i slutten av neste uke, så skal jeg få bli satt igang.. Men har hørt at det ikke er no særlig å bli satt igang, så håper virkelig at fødselen kan starte av seg selv snart!!

Er jo forferdelig slitsomt å gå og kjenne på de falske riene hele tiden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...