130909lillegull Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Lurer på om det er flere som opplever masse utflod, som oftest veldig tynnflytende med klumper i? Noe grønn/gul aktige klumper i. Ikke mye klumper, men noen som er 2-3 mm stor. Takker for svar!
Pax - termin 24.09.09 Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Jeg har ved tidligere svangerskap fått ut noen små klumper som har vært nesten som geleen i bogskinkeboksen, hvis du skjønner hva jeg mener Det har vært små deler av slimproppen. Hvis de er mer som cottage cheese, kan det være sopp.
Duddlidu Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Haha, av alle beskrivelser av litt ulekkre kroppslige ting, må jeg si at geleen i bogskinkeboksen var en av de bedre. Tror det er en stund til jeg får lyst på bogskinke igjen med det første. Hehe. Men må si meg igrunn ganske enig, slimproppbiter ligner akkuratt på det.
Gjest Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Det er nok fare for at det er en soppinfeksjon du.. Kan hende det hjelper med Canesten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå