*3 prinsesser* Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Vi bor i Bergen. Hva bør jeg tenke på? Bør det være en dame som forstår meg mer? Burde vi gått for oss selv eller sammen med andre par? Mitt behov er at familien er nr 1. Mannen min brenner veldig for jobben. Han jobber litt mye, men ikke kjempe mye. Det som er hovedproblemet er at han er sliten når han kommer hjem og trenger å hvile seg. Jeg har ønske om at vi hjelper hverandre mer uten at det skal hjelpes på den måten at jeg blir en hushjelp og han ivaretar økonomien. Ønsker å være likeverdige. Ønsker at han kan være oppriktig interessert i det jeg og barna driver medog spørre meg om detaljer. I tillegg har han løpingen som han brenner for. Jeg har barna og huset, samt kunne jeg tenke meg at han skulle vært med meg på dansing.
Cilla m Neo;) Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Anbefaler et PREP kurs. helt supert:D dere velger om dere vil være mange eller bare dere, anbefaler at det er bare dere der, mye lettere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå