Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Jeg aborterte for ca tre mnd siden el noe sånt. Da var jeg 6 uker på vei ca. Skal ikke ha mensen før rundt den 20 men nå har jeg hatt småblødninger fra i går. begynte med brunt utflod og helt lyserødt på papiret innimellom. Nå er det litt friskt blod i innlegget og jeg blør litt frisk blod etter at jeg er ferdig og tisse. (tisser ofte). Er det sansynlig at jeg aborterer så tidlig på denne måten? Trodde det kom ut som en vanlig mens rundt mens tid jeg når det forsvant så tidlig? eller så lurer jeg på om jeg kan være lengre på vei for mensen var mye kortere enn vanlig forrige gang.. Eller så er syklusen min blitt helt ustabil plutselig (den har vært relativt stabil etter forrige abort). kan det være noe annet som foregår? Har laget en del innlegg om dette no men jeg blir gal av å ikke vite hva som skjer..
-68mamma Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 En test vil nok gi deg svaret. Er den positiv så enten mister du eller bare blør litt og ellers alt bra. Er den negativ så er du ikke gravid og det er muligens mensen som er litt tidlig.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 ja, den er grei. Men siden det er en stund til jeg skal ha mensen så er det vel ingen vits og teste. om jeg ikke er lenger på vei da. Er det mensen er det en rar mensen. Jeg pleier å gå på do og så fosser det ut når jeg får mensen.. Men hvem vet. jeg får vel bare vente og se.. hi
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Min spontanabort begynte med brunlig utflod, som senere ble til friskt blod. Hadde sterke magekramper, trodde jeg skulle revne i to, før vi ringte legevakta. Da vi kom der satt jeg med "veer" en god stund, før jeg plutselig merket at det bare FOSSET blod ut av meg.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 Er jo ikke sikkert at du aborterer heller. Jeg hadde en del småblødninger tidlig i svangerskapet mitt. lykke til i hvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå