Gå til innhold

Lønn til barnevakt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker mange på hva som er passelig lønn for barnevakt. Jeg er student, og går på et samlingsbasert studium. Trenger derfor hjelp til litt pass av barnet mitt på 2 mnd under samlingene ( har han med), og er derfor på utkikke etter en "vanlig" student som kan passe han noen timer om dagen de gangene jeg er på samling. Hva vil være passelig timelønn? Det er jo ikke noen slitsom jobb, kan gå tur etc. Har ikke hatt barnevakt til barna mine enda, så dette har jeg ikke peiling på.

Noen innspilll?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt på denne. Ingen som har noen innspill? Veldig takknemmlig for svar:-)

Skrevet

 

hvis du skal ha student så er de vel over 18 år?

då vil jeg tro at 80 kroner timen var det minste...???

har du ei på 15-16 kansje 50 60 kr...

 

andre synspunkt på dette?

Skrevet

Ja, jeg tenkte kanskje 100 kr, så da er jeg ikke helt på jordet. Takk for svar:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...