Gå til innhold

dere som er alene med barn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva får dere av inntekter.

 

Evnt egen inntekt

Overgangsstønad

bostøtte

barnetrygd

Barnebidrag

 

Hvis dere har høye utgifter, får dere da supplerende stønad?

 

Har en diskusjon med en venninne som er alenemor og mener hun skal ha 11800 ca å leve for etter bhg, sfo, husleie og strøm er betalt. Syns det høres veldig mye ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun er forresten alenemor uten arbeid og har tre barn.

Skrevet

Evnt egen inntekt Mye

Overgangsstønad 0,-

bostøtte 0.-

barnetrygd 1940,- tror jeg

Barnebidrag 0,-

 

 

 

 

 

Skrevet

Hei igjen Linjalen :-P

 

Jeg jobber og har jeg skatteklasse 2 (Betaler da 22% skatt)

 

overgangsstønad hadde jeg de første årene (faller bort etter 3 året )

 

man kan søke om bostøtte, det får ikke jeg..

 

Jeg få dobbel barnetrygd (man får barnetrygd for et ekstra barn)

 

Jeg får bidrag fra far....

 

Og jeg får dekket 64% av barnehageplassen (stønad til barnepass)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...