Bulikuli Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Hva får dere av inntekter. Evnt egen inntekt Overgangsstønad bostøtte barnetrygd Barnebidrag Hvis dere har høye utgifter, får dere da supplerende stønad? Har en diskusjon med en venninne som er alenemor og mener hun skal ha 11800 ca å leve for etter bhg, sfo, husleie og strøm er betalt. Syns det høres veldig mye ut!
Bulikuli Skrevet 10. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2009 hun er forresten alenemor uten arbeid og har tre barn.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Evnt egen inntekt Mye Overgangsstønad 0,- bostøtte 0.- barnetrygd 1940,- tror jeg Barnebidrag 0,-
<3 Legoland <3 Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Hei igjen Linjalen :-P Jeg jobber og har jeg skatteklasse 2 (Betaler da 22% skatt) overgangsstønad hadde jeg de første årene (faller bort etter 3 året ) man kan søke om bostøtte, det får ikke jeg.. Jeg få dobbel barnetrygd (man får barnetrygd for et ekstra barn) Jeg får bidrag fra far.... Og jeg får dekket 64% av barnehageplassen (stønad til barnepass)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå