Gå til innhold

Uggen form på jobb, hva sier dere?


4....??

Anbefalte innlegg

Jeg sitter på kontor. Formen har vært grei til nå, bortsett fra at jeg er litt trøtt til tid og annen og at jeg får hetetokter! Men nå begynner jeg å bli uggen...........kan jo liksom ikke bare rope ut at nå spyr jeg snart uten at de skjønner hva som er på gang! Hadde i grunnen ingen planer om å si at jeg er gravid enda.........

Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber også på kontor og har det på samme problemet. Sitter ganske nærme en annen kollega og det er vanskelig å holde seg normal. Utrolig kvalm på jobb! Har nesten ikke lyst på mat. Er egentlig sjokoholiker, men nå er det det siste i verden som frister. Har lyst å si at jeg er dritkvalm, men kan jo ikke det enda...Må vente til uke 12. Får prøve å holde ut, men det er hardt. Hvis det blir værre enn dette vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Er det normalt å sykmelde seg fordi man er kvalm? Har jo ikke lyst til det heller. Huff, vanskelig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også kontorrotte. Jeg deler kontor med en annen. For å slippe å lyve eller halvlyve, så har jeg fortalt han den lille hemmeligheten min. Tror det var lurt av meg, for han er veldig forståelsesfull.

 

Jeg har fortalt "nettverket" mitt hva som er i vente, dette fordi at hvis det ikke går bra, så har jeg de der og hvis alt går bra, så kan de bare glede seg med oss.

 

Jeg har ingen planer om å sykemelde meg, jeg tar ting i mitt tempo og spiser ofte. Går ganske greit da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...