Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 står i brev at stønad perioden på 52 uker er over om 4 uker, kan jeg søke på nytt?? noen som vet??? har vel krav på dag kr lengre enn et år?? hilsen en som er på desperat jobb leting
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 de som hadde med dag penger å gjøre satt i møte til 3 i dag!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 Da ringer du tilbake i morgen eller tar kontakt med et annet NAV-kontor
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #6 Skrevet 10. september 2009 i jøøsesnavn da ... jada jada, kan vel spør om hva jeg vil??? du mååå ikke svare vettu når du ikke har svar heller!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #7 Skrevet 10. september 2009 Da du fikk innviglet dagpenger, så kom nok vedtaket i form av ett brev, her sto det for hvor lenge du fikk dagpenger, såvidt jeg kan huske, så har det noe med hvor mye du har tjent ifra før. Ligger du under en sum, så får du kun 52 uker, og evt over summen, som da jeg gjør, så får du for 104 uker. Da de 52 ukene er over så må du opptjene retten til nye uker, desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå