Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 men samboer vil ikke. skal jeg gå?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Gi han tid.. kan være han forandrer mening etterhvert. Jeg er også opp og ned ang om å få flere barn. Men jeg gir det tid,det gjør vi begge to.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Gå fra faren til dine barn for at du ikke får viljen din? Egoistisk spør du meg
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Hvor mange barn har dere da???
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 vi har 1 barn og han vil ikke ha fler. gutten blir snart 5 åringen av oss har barn fra før. han vil heller ikke gifte seg.
-68mamma Skrevet 10. september 2009 #6 Skrevet 10. september 2009 Neppe lurt å få flere barn sammen, dette høres ikke ut som det kommer til å vare livet ut iallefall.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #7 Skrevet 10. september 2009 Skjønner deg godt da... Vet ikke hva jeg hadde gjort, tror nok jeg kunne vært troende til å tru med å gå hvis han ikke vil ha flere barn... Jeg har selv bare en jente, men min nye samboer har ingen, og vi skal ha to til... Hadde gått hvis han ikke ville hatt flere barn, rett og slett at for meg er det så viktig:::::::...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå