ij30 Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Hvordan kjennes de egentlig? Jeg har litt under en mnd igjen, regner med det er kynnere jeg har mye av siden det ikke er saa veldgi vondt..men jeg har hatt disse veldig ofte de siste dagene, magen er nesten konstant hard. Har i tillegg hatt noe murringer nederst i magen og endel smerter som minner om menssmerter. Hvordan vet jeg nar det er rier jeg har? eller at noe er i ferd med aa skje?
Expat Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Rier er "helt klart på-helt klart av". Konstant hard er heller kynnere. Skift posisjon, ta deg et bad, etc og kynnere blir svakere/går bort. Selv om det ikke er absolutt så spøkes det med at om du lurer på om det er rier så er det ikke rier, for rier er så helt spektakulært rier...
BarnNr.4 :) Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Kan låve deg at du kjenner forskjell¨på rier og kynnere Rier er VONDE!
Stephanie_ Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 med min førstefødte så våknet jeg av noen tak nederst i magen midt på natten... jeg lurte veldig på hva det var, det var ikke vondt, bare ubehagelig! så kom de hvert 20 minutt... så hvert 15 minutt og begynte å ta seg såpass opp at jeg måtte puste meg gjennom og holde meg fast i bordet, men det tok mange mange timer før det var skikkelig vondt og vi måtte på sykehuset. men husker veldig godt den usikkerheten i begynnelsen:-) før jeg kunne telle samme mellomrommet i to timer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå