Gå til innhold

ferien 2010 (lagt ut på anonym me en feil)

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har bestemt oss for og prøve på tredje mann nå. men samtidlig har vi bestemt oss for norges ferie neste år, viss spiren sitter denne mnd er terminen beg juni neste år. er det da helt på trynet å reise/ kjøre bil på ferie når den minste er 2 mnd ? skal ha go tid stoppe ofte ( har to fra før) . ble plutselig litt usikker her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje jeg ikke hadde satset på bilferie nei. Hadde heller leid ei hytte eller noe og tatt småturer derfra tror jeg. Så små barn har ikke godt av å sitte lenge i bilssetet, selv om man tar hyppige pauser, så blir det mye sitting tilsammen.

Skrevet

Å reise bil med baby er vell enklere enn å reise med bil med småbarn.

Det kommer vell heller ann på hvordan forma di er. Hvordan babyen har det. Å sitte på hytte med søsken og tynne vegger med kolikkbaby er kanskje ikke så gøy....

Det som er fordelen med Norgesferie er jo at en ikke nødvendigvis må bestille så tidlig som om dere skal til syden. Alt etter hvor pop hyttene el er. Noen steder lønner deg seg å best. i februar.

Jeg har selv termin i mars/april neste år og er veldig spent på hvordan sommeren blir :)

Har luktet litt på både feriehus i DK og en sydentur. Men det er vanskelig å bestemme nå synes jeg. Blir nok en del turer på sjøen også. Jeg gleder meg!! Håper for alt som er at tilstanden i huset blir bedre enn sist. Da sov jeg ved hver en mulighet de første 4 mnd av flere ulike grunner! Husker vi hadde besøk her og jeg klarte bare så vidt å glippe på ene øyet når babyen var 8uker gammel.

Etter første fødselen var vi i farta bare et par uker etter fødselen. Håper det blir likt som det denne gangen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...