Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Fortell fortell:) Var dagen fin igår?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Lykkerusen sitter fortsatt i tenker jeg, så hun lander nok ikke på noen dager ennå:-))) Håper også at dagen var fin og at begge husket å si JA:-))
Gjest Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Hei igjen damer! Joda lykkerusen tok ikke helt av i går.. Noe så upersonlig som et tinghus og vielse der.. Men, så var dette bare for å få de formelle papirene på plass.. ;o) Begge husket å si ja, begge var spente og klamme i hendene av forventning, og vi er begge enige om at vi er glad vi skal ha en stor bryllupsfest, med egen seremoni - der vi skal overrekke ringer og løfter, som en skikkelig markering på at vi har sagt JA til hverandre.. Men det var en fin dag, strålende sol, en intim koselig middag med forloverne og barna, samt noen naboer som kom innom på et glass champagne utover kvelden. I dag har jeg vært travelt opptatt på jobb (- no rest for the wicked) - og ser frem til ferie neste uke - og de siste forberedelsene til den ordentlige bryllupsdagen- Den gleder jeg meg til å fortelle om.. For nå begynner programmet å ta form, og jeg føler jeg kan senke skuldrene og bare nyyyte kveldene frem til det med øving av brudevals og "slanking".. Klem fra still - the-bride-to-be P.S. Kjolen min gleeeeeeeeeeeeder jeg meg til å ta på!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2009 Yohooo:) Ja det er vel ikke akkurat det mest personlig og intime på tinghuset... Den gangen jeg ble giftet, valgte vi også et annet alternativ. Vielse hjemme i hagen hos mine foreldre ble kompromisset, siden jeg ikke ville i kirken og han ikke på tinghuset:) Og festen var bare en suksess, med masse venner og holdigång:) Vi ble tilslutt jaget hjem utpå morgenkvisten og jeg gliser ennå av en artig fest. Dere kommer til å kose dere glugg i hel med neste ukes forberedelser og det kommer til å bli minner for livet dere skaper da:) Gleder meg til å høre om opplevelsene og følelsene:))) LYYYYYYKKE TIL!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå