Tante Blås Squaw Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Jeg er så babysyk - så nå må dere minne meg på alle de trøblete tinga ved å ha baby i hus igjen ;o) Mine unger er 11 og snart tre, og jeg saaaavner et lite nurk <3
Tante Blås Squaw Skrevet 10. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2009 Ingen? lol *går og blir gravert*
Gjest Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Graviditet er noen kjappe måneder, fødsel gjør ikke noe vondt og når ungen er ute er livet tilbake til normalen på null komma nix ;-) Jeg er også babysyk!
Tante Blås Squaw Skrevet 10. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2009 Haha! Herlig svar!
PAVEEL Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 kjør på:-) er jo travelt i starten, som du sikkert kommer på når evt nurket kommer. men er jo såååå verdt det uansett:-) nå er minstesnuppa mi 10 mnder og når de er blitt så store begynner det å bli skikkelig artig:-)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 10. september 2009 #6 Skrevet 10. september 2009 Hm... Når man er i den tilstanden, glemmer man vann i kroppen, halsbrann, bekkenløsning, fødsel, nattevåk, såre brystvorter og stress... Så det hjelper nok ikke å minne deg på det, for jeg har allerede glemt det selv (minsten er 9 mnd). Blir nok tre barn her, ja! :-)
Tante Blås Squaw Skrevet 10. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2009 *hoster ut spiralen og sjekker opp gubben* ;o) Det er liksom babyprat på alle kanter om dagen, og jeg er såååå klar for å hoppe i det og få en til. Hmmmm. Vi ahr egentlig avtalt at vi skal drøye ett år, men tror jaggu gubben og jeg må reforhandle, hehe!
vi har verdens fineste gull Skrevet 10. september 2009 #8 Skrevet 10. september 2009 Jeg skrev et helt likt innlegg for litt over en mnd siden. I går testa jeg positivt, hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå