Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 har gått på dag penger snart 52 uker, står i brev at det er 4 uker igjen av stønad perioden. kan jeg søke på nytt da eller er det slutt på de for godt????
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Aner ikke...men kanskje en ide å skaffe seg en jobb??
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 søker på alt som er å er villig til å vaske doer om det er så om å gjøre!!!!!!!!!!!!!!!!! bor i en liten by å ikke mange stillingene ute å går!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå