Gå til innhold

Husredd - HELT angst om natta. Noen fler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååååh, at dette aldri skal gå over. Samboeren min jobber en del på natta, han har ikke mange nattevakter i året, men de han har er i rekkefølge. Jeg har masse angst når jeg er alene. Til og med når han er hjemme ligger jeg småredd og lytter etter rare lyder.

Men verst når jeg er alene...ligger helt anspent og hører etter om noen prøver å bryte seg inn, fantaserer om hvordan det blir hvis noen bryter seg inn, hvor mange de er og hva de kommer til å gjøre med meg og lillemor. Vi har flere hus i nabolaget, men ingen foran og bak huset, bare på sidene..Uansett, folk blir jo ranet i høyblokker nå for tiden.

Jeg er seriøst dritredd og vurderer å be han komme hjem hver natt han er på jobb. Er det noen som har det likedan?? Hva gjør dere for å døyve frykten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det slik. For jævlig, men tror øvelse må til. Hos meg gikk det over.

Skrevet

Jeg er sinnsykt husredd ,om jeg er alene hjemme om natta ,tør jeg ikke gå og legge meg i senga ,sover på sofaen med alt lys og tv på .

Det er helt jævlig ,Jeg har hatt innbrudd mens jeg lå og sov en gang ,det er derfor jeg er så redd .:(

Har dessverre ikke noe tips til deg :(

Men jeg vet hvordan du har det .

Skrevet

Jeg har det akkurat sånn! Må sjekke over alt før jeg legger meg, og hater å gå forbi vinduer, er redd noen står å ser inn på meg. Ser til og med under senga før jeg legger meg.

Når jeg har kommet i seng får jeg aldri sove. Hører små lyder, og skvetter til. Ser for meg både det ene og det andre. Kjenner at hjertet dunker som bare det. Ligger helt stille og tørr nesten ikke røre på meg. Tenker ut planer for hva jeg skal gjøre dersom det skjer noe.

Ekstra skummelt synes jeg det er i helgene når jeg hører folk er på vei hjem fra fest. Livredd de skal bryte seg inn. Det er er mest redd for er å bli voldtatt for så å bli drept.

Hvis jeg har ligget og tenkt lenge og endelig sovner, sover jeg ikke lenge. Hører alle små lyder i søvne også, og skvetter til å våkner og ser at klokka nesten ikke har endra seg.

Bruker også å ha telefon nr. til noen jeg kjenner klart på mobilen for å ringe om noe skjer.

Trenger tips jeg også til hva jeg skal gjøre med det, du er i hvert fall ikke alene om å ha det sånn:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...