Gå til innhold

Bim treff 7 oktober


Gutt05 og liten i magen

Anbefalte innlegg

Heia.

Jeg har prøvd meg på å sette opp ett Bim treff for oss februar mammaer i Oslo den 7. oktober kl 19.00 på Egon Karl Johan.

 

Håper mange har lyst til å melde seg på. Så vi kan snakke litt og utveksle litt erfaringer :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, så koselig :) Har tenkt litt på om jeg skulle foreslå noe jeg også..men, har ikke surret meg til det..så det er bra at du tok initiativ!! :)

 

Jeg har notert meg datoen og regner med at det passer :) Har i hvert fall ikke noe annet viktig som skjer da.. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er med jeg også. Flott at du satte opp treff!!

 

Jeg var på ultralyd denne uken, og så lille vennen vår... Herreguuuud for en opplevelse!! Ble faktisk litt overrasket over at det var en baby inni der jeg... og en skikklig sprellemann er han. Kjenner det mye nå. Sååå lykkelig.

 

Da sees vi da :o) Håper vi blir mange store mager på Egon da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Så bra at dere har lyst til å være med, gøy å treffe andre med store mager :)

Har aldri vært på BIM treff før, så dette blir veldig spennende!

 

Åhh, så koselig med UL, Lonemor, vi har time på mandag 14, og jeg gleder meg så utrolig... Blir herlig og se bitteliten i magen!!

Lurer veldig på om det er gutt eller jente, mannen min har en veldig følelse av jente, men jeg må si jeg ikke er sikker...

Jeg er litt mer der at jeg ikke tør å håpe på noe, mer at er den lille frisk og rask og alt er greit, spiller det ingen rolle om det er det ene eller det andre!

Så dere hva det blir?

 

Vi snakkes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag ær gærna med!!

Hur anmæler man sig? Ær det tillræckligt att tala om hær att man vill med?

 

Vi var førresten på ultraljud igår och såg en helt frisk (så långt man nu kan veta det i detta læge) bebis i magen :)

Såååååå skønt att få ett kvitto på att allt står rætt till!

Blev flyttade från 8 februari till 7 februari, så inte så stor skillnad dær heller. (har dock inte lyckats finna ut hur jag ændrar mitt datum hær på barnimagen, men så småningom lyckas jag væl med det med).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du og vil være med ;)

Kjempe bra om vi blir en gjeng.

 

Alle treffene står oppført under forumet BIM - treff.

Vårt er vel det siste som står under Oslo tenker jeg.

Har laget en link veldig lik denne der inne.

 

Men jeg tar en oppsummering før jeg bestiller bord på Egon uansett, så det er ikke krise om man ikke har meldt seg på der inne... :)

 

Så bra at alt står bra til med baby i magen, alltid litt trygt å få bekreftet det. ;) Gleder meg veldig til mandag ;)

 

Vi sees ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi hiver oss gjerne med på bim treff :) gleder oss til å bli kjent med flere gravide :) vi har UL 24 september og gleder oss noe enormt til å finne ut om prinsesse vår får ei lita lille søster eller en lille bror i februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at det er en del som har lyst til å bli med ;) Gleder meg til å treffe andre med termin rundt om kring min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey,

 

Kjempe gøy med treff, har mange gode erfaringer med dette fra forrige graviditet og permisjon.

 

Jeg er i England på dette tidspunktet, så jeg får ikke blitt med denne gangen, men håper at jeg kan følge med neste gang.

 

Kos dere, så sees vi nok ; )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anne-Marie. Håper det blir flere treff etter dette ja, så da sees vi da ;) Kos deg i England så lenge.

 

Nå er det mange som har meldt seg på, det er kjempe koselig. Gleder meg masse.

Jeg bestiller bord mandag 05 oktober, da vet jeg litt mer om hvor mange vi blir.

Det skal vel ikke være noe problem å finne hverandre den 7, vi ser jo bare etter mager ;)

Viss noen kommer før meg, bestiller jeg bordet i navnet mitt: Wenche.

 

Sees ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vill väldigt gärna mötas jag med:)

 

var på ul på tis22 och det går verkligen inte att beskriva känslan när man fick se sin lilla ligga och sprattla inne där:) härligt!

 

ses snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL på tirsdag og det er mulig jeg blir satt tilbake med ca to uker, så da ender jeg opp med termin i mars, men regner meg at jeg får "henge" med dere allikevel:)

 

Skal på ny UL den 7. så det blir en spennende dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen ;)

 

I dag er det BIM treff, og jeg ligger syk hjemme....!! Desverre.

Jeg som hadde gledet meg sånn.

 

Er det ikke typisk at jeg som har dratt i gang hele greie er syk - super flaut, og utrolig irriterende!!!!!

 

Men dere får kose dere masse.

Så kommer jeg sterkere tilbake neste gang!!

 

Jeg har forresten bestilt bord på Egon, til kl 19.00.

Bordet står på Wenche.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan :( jg har desverre fått sykt barn her hjemme,så fikk heller ikke vært med idag :( Men blir gjerne med på neste treff, og håper at resten av gjengen har koset seg masse :) ps så jg hadde skrevet feil termin over her :( hihihih den riktige terminen våres er 17 februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelig treff i går! Frister til gjentagelse:)

 

Hilsen Bellen (kom sist og satt nederst lengst fra vindusiden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sist jenter! Var veldig hyggelig! Kanskje vi skal få til et fast treff en gang i måneden f.eks.? :)

 

Hilsen Egget (satt innerst i kroken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sist. Artig med en kveld med "likesinnede". Hadde vært koselig å gjenta det ja:-)

 

Goma (satt ytterst mot utgangen, kom nestsist)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, det var en superkväll! :)

Över förväntan för mig, måste jag säga!

 

Ser fram emot nästa träff!

 

/Lisa (satt näst längst in, mot väggen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...