husmus &2 Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Dette er sikkert et rimelig håpløst spørsmål, men men. Det er første gang prompen er syk, nå er han vel strengt tatt ikke syk lenger. Han hadde feber en dag og så var alt greit, men snørra har rent siden. Gult og ekkelt. Han er i superfin form, men jeg mente da å tro at gult snørr betyr infeksjon, og spørsmålet er da, burde jeg gjøre noe med det? NÅ har det ve rent i en snau uke snart, det burde vel stoppe opp snart burde det ikke det?
LilleBjella Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Sist gang tjukken var forkjølt rant snørra i minst tre uker. Tok aldri slutt. Og gikk en stund før det gikk fra gult til blankt snørr. Snørra mi er alltid gul når jeg er forkjøla, og mannen min blir like hysterisk hver gang, og tror det er halsbetennelse og bihulebetennelse. Men det er det ikke. Så nei, jeg tror ikke du behøver å gå til lege. Har ikke barnehagebarn konstant en gul, størkna dråpe under nesa? Delicious!
Itsrejk Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Min erfaring er at snørring godt kan vare ei stund uten at det (tilsynelatende) plager ungen særlig. Men har du prøvd nesespray på ham? Da tenker jeg på vanlig nesespray (for barn, selvf.), evt. med saltvannsspray i tillegg. Sikkert mange som mener det er feil...men jeg tenker at det kanskje kan få løsna opp i noe der oppe? Tipper prompen vil sette stor pris på å få en sprut opp i nesa tre ganger om dagen...
husmus &2 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2009 Jeg skulle ønske prompen hadde vett nok til å sette pris på det, men han blir like hysterisk bare jeg tenker tanken på nesepray, nesesuger og nesetørk. Så da får han heller skylde seg selv gitt. Men det var jo som jeg tenkte det ja, at det kommer til å renne en stund. Sånn går det når man slikker alt på T banen. Jaja.
Itsrejk Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 Slikker alt på t-banen? *ler* Prompen får nok et himla godt immunforsvar med tiden. Har en liten snørrunge for tida jeg også. Da jeg spyla saltvann i nesa hans i kveld reagerte han omtrent som om jeg skulle ha prøvd å ta livet av ham. Uff...man føler seg ikke så veldig kul som mor da. Skjønner deg godt om du dropper spylinga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå