Gå til innhold

har et spørsmål,please noen som kan svare.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skulle nå hatt mensen for et par dager siden,etter første mens og denne, så hadde jeg en liten blødning som varte i 3 dager ,men var ikke like mye som envanlig mens. men om jeg hadde fått mensen så burde veld den kommet til tide alikeveld,eller?

jeg har også tatt en del billigstrimler som har vært veldid veldig svake posetive, men tok en cb digital på mandag,men den var negativ,burde jeg da prøve en igjen i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse billigtestene er ikke mindre sikre enn de fleste andre tester.

Ville nok tatt en til av dem og sett om den ble sterkere, og dersom den blir det, tatt en CB. Er den ikke blitt sterkere, vent et par dager (om du klarer) og ta en til, og dersom den er blitt sterkere, ta en CB osv, osv...

Skrevet

jeg er jo også den som aldri går over tiden,jeg får altid mensen på dagen jeg skal ha den..

men hva tror du=

Skrevet

Jeg tror nå du er gravid siden du har fått disse svake positive testene.

Dersom det er et par dager siden du fikk disse svake testene burde det slå ut på en CB nå, men dersom du har flere billigetester liggende, ta en slik først for sikkerhetsskyld først før du brenner av en dyr CB

Skrevet

nei jeg har ikke flere sånne:(men pøver en cb etterpå jeg.

Skrevet

jeg tok en på mandag men den var negativ, men det var kanskje litt tidlig og ta en da. men kan jo prøve igjen etterpå..

Skrevet

Har du testa enda? Håper den blir ordentlig positiv nå da ;-)

Skrevet

tokk en cb digital i går og den var negativ, men har enda ikke fått noe mens. enten er mensen treg ,men skulle hatt den nå,eller så er det testen som ikke slår ut enda.

Skrevet

Hmm... Er jo ikke alltid testene slår ut før noen dager/uker etter ikm, så umulig å si når du kan forvente positiv test hvis du er gravid, men ville kanskje ha venta et par-tre dager hvis du klarer det, og så teste på nytt. Men den lille blødningen du nevnte, forstod jeg det riktig at det var noen dager etter forrige mens (i såfall hvor lenge etter at forrige mens begynte?), eller var det forrige mens som varte i 3 dager?

Fått noen symptomer da? (les Nicki sitt innlegg om lutealfasen: "Noen tanker halvveis til IKM..."!!! Har nettopp dytta det til toppen så du skal se det ;-) Ikke alle "symptomer" som skyldes IKM;) Bare greit å vite...)

Skrevet

forgie mens varte i 5 dager og blødde masse,så gikk det et par uker og bløde lit i 3 dager,mye mindre an jeg pleier værtfall,.dette var rundt el--

har enda ikke fått noe mens

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...