heisim Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Jeg vil ha den babyen ut NÅ!!! Jeg har enda 7 dager til termin, og er frisk og fin, så jeg vet det ikke er synd på meg... Men jeg orker bare ikke mer... Alle ringer hver dag, gubben sover hele natta, jeg er tung som en hvalross og er livredd for en svæær baby. I tillegg har jeg en datter med høy feber og influensasymptomer.. og har fått beskjed av lege og jordmor om å holde meg minst en meter unna henne... Jordmora sa også at hvis pappa blir smittet er det stor sannsynlighet for at han ikke får være med på fødsel. Jeg vil ikke føde alene, med svigermor eller venninner.. Jeg vil føde med mannen min!! Og jeg har prøvd alt! Sex, bringebærbladkapsler, akupunktur, gåturer... Og det skjer jo ikke noe som helst, annet enn kynnere hele døgnet (fra uke 22)...... Dagens syyt. Vet jeg skal være glad, men...... sorry!
Rampongi Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Her er det likt, har 5 dager til termin og det skjer ikke stort her heller. Er innimellom møkkalei og iallfall lei alle som ringer og maser. Så jeg sier bare at her skjer det lite og ring igjen om 2 uker, da er ho iallefall ute Du får bare prøve å slappe av og tenke som så, at om noen dager/par uker er det over. Lykke til heisim!
4blir5 Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 høres kjedelig ut, men du får trøste deg med at så lenge baby ikke kommer så kan kanskje storesøster bli frisk på den tida og mannen ikke bli syk..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå