Mammaen&Emil Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Andre som har det sånn? Er skikkelig vondt!! Også når eg berre ligge /sitte... Er det dette som er bekkenløsning??
*1+1=2 små* Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 ja høres nesten sånn ut gitt....det er AUE og det kjennes ut som om noen har slått deg med balltre:(
suseduse Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Kjenner igjen følelsen.. Føles som om jeg har sykla i 10 timer med guttesykkel, og så tryna ca 157 ganger på den stanga.. Tror faktisk det ser sånn ut når jeg går og, uff..
Mammaen&Emil Skrevet 10. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2009 hehe, ja, heilt enig!!! Hjelpe å holde på området når eg går, men det ser jo ikkje så veldig lurt ut.. hehe ) Men får berre stå den siste tida ut, berre litt øve fire veke igjen no! Heldigvis!!!
suseduse Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 Hehe, ja det ser litt dumt ut å gå med en hånd der, selv om det har frista litt! Men du burde prøve bekkenbelte, hjalp meg litt! Jeg har maks 1.5 uke igjen, hadde termin på mandag, så skal klare å holde ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå