Beate79 Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Hvor mange ganger går dere på do på en dag???? Blir helt gaaaaal. Føler jeg ikke gjør annet en å måtte løpe på den doen. Andre som har det slik?
Gjest Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Jeg har aldri telt antall ganger i løpet av et døgn på hvor mange ganger jeg har gått på do. Selv om jeg faktisk har vurdert å gjøre det. Men for å si det sånn var vi på besøk hos noen i litt under to timer i går. Jeg måtte på do tre ganger. Ingen av de andre gikk på do i løpet av den tida vi var der. Jeg gikk også på do kort tid før vi kom dit, samt rett etter at vi kom hjem igjen. Det er slitsomt :-/
Beate79 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2009 Godt å høre at det ikke er bare meg... Jeg ser at når jeg feks skal hente dattera i barnehagen så er det det siste jeg gjør før jeg går hjemmefra... men tør ikke gå hjem før jeg har lånt toalettet i barnehagen.... å da er jeg borte maks en time!! Går liksom greit så lenge jeg sitter stille, men så fort jeg er i bevegelse så kommer presset... Får håpe lille trille kommer snart så vi får tilbake kroppen i normal funksjon :0) Klarer snart ikke vente lenger!!
Gjest Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Jeg liker heller ikke å gå fra et sted uten å ha vært på do der først. Selv om jeg da kanskje har vært på doen der et par ganger allerede mens jeg var der. For min del må jeg gjøre det nødvendige ofte uavhengig av om jeg sitter eller står et sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå